نسخه چاپی

نه مجلسی‌ها بر سر دولتی‌ها بزنند و نه دولتی‌ها شانه خالی كنند

عکس خبري -نه مجلسي‌ها بر سر دولتي‌ها بزنند و نه دولتي‌ها شانه خالي کنند

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس فضای همدلی بین دولت و مجلس را از اولویت‌ها دانست و گفت: مجلسی‌ها نباید همه مشكلات را بر سر دولتی‌ها خراب كنند و دولتی‌ها هم نباید از زیر بار مسئولیت‌ها شانه خالی كنند.

به گزارش نما، ابراهیم آقا‌محمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ورود زود هنگام به فضای انتخاباتی سبب به وجود آمدن دسته‌بندی‌های سیاسی در کشور می‌شود و هرکس برای به رخ کشیدن توانایی‌های خود شروع به تخریب و انتقاد می‌کند.

وی افزود: فضای تقابلی انتخاباتی در کشور سبب رشد بداخلاقی‌ها در جامعه می‌شود که تخریب دیگران سلب آرامش اجتماعی را به دنبال دارد و به اندیشه درست آسیب می‌زند.

آقا محمدی با تاکید بر اینکه باید انتخابات را در بستر معقول پی بگیریم گفت که نباید به مقوله انتخابات به صورت آشکار و عریان ورود پیدا کنیم چرا که در شرایط فعلی بهتر است به مشکلات دیگر برسیم و اوضاع کشور را سامان‌دهی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مشکل امروز کشور اقتصاد است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام برای باز داشتن ما از اندیشیدن هیچ قانونی را نمی‌پذیرند مگر زور.

وی فضای همدلی بین دولت و مجلس را از اولویت‌ها دانست و گفت: مجلسی‌ها نباید همه مشکلات را بر سر دولتی‌ها خراب کنند و دولتی‌ها نیز نباید از زیر بار مسئولیت‌ها شانه خالی کنند چرا که در شرایط فعلی با توپ انداختن به زمین این وزیر و یا آن وزیر، کار درست نمی‌شود.

۱۳۹۱/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...