نسخه چاپی

رایزنی جاسبی با نمایندگان

یكی از طراحان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی از رایزنی جاسبی با نمایندگان برای مخالفت با طرح تحقیق و تفحص از بدهی های كلان دانشگاه آزاد در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت كه این طرح در دوماه اخیر در نوبت بررسی قرار دارد.

به گزارش نما، زهره طبیب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این تحقیق و تفحص مدت زیادی است که در کمیسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسیده است اظهار داشت: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی دو ماه است که در نوبت بررسی صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد در حالی که بر اساس آیین نامه مجلس باید پس از تصویب طرح تحقیق و تفحص در کمیسیون بلافاصله طرح در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند کند بررسی طرح این تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس تصریح کرد: طراحان این تحقیق و تفحص خواستار بررسی درآمد ها و هزینه های دانشگاه آزاد در دوران مدیریت جاسبی بر این دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد زمانی که به دانشجو تحویل داده شد دارای بدهی زیادی بود ادامه داد: طراحان این تحقیق و تفحص علاوه بر بررسی مدیریت مالی 30 ساله جاسبی خواستار حسابرسی دقیق در آمد ها و هزینه های دانشگاه آزاد از سال 85 تا کنون هستند تا علت این بدهی کلان مشخص شود.

طبیب زاده اظهار داشت: دانشگاه آزاد از سال 88 تا کنون ماهانه 14 میلیون تومان به مهدی هاشمی بابت دانشگاه آکسفورد پرداخت کرده است در صورتی که این دانشگاه هیچ ساختمان، دانشجو و یا استادی ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های جاسبی برای عدم تصویب طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: جاسبی در راستای انصراف طراحان و همچنین عدم تصویب این طرح در صحن علنی مجلس با نمایندگان رایزنی های گسترده ای داشته است.

وی ادامه داد: در صورتی که جاسبی از عملکرد خود در دانشگاه آزاد مطمئن است نباید از تحقیق و تفحص هراسی داشته باشد زیرا اثبات عملکرد درست ایشان در دانشگاه آزاد به نفع وی و جریان سیاسی حامی جاسبی است.

۱۳۹۱/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...