نسخه چاپی

آزادكاران ایرانی حریفان آسیایی خود را شناختند

مراسم قرعه كشی رقابت های كشتی آزاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاكارتا صبح امروز(شنبه) برگزار شد.

به گزارش نما، مراسم قرعه کشی رقابتهای کشتی آزاد بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی صبح امروز برگزار شد که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۸ نفر حضور دارند رضا اطری در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم به مصاف نماینده کشور نپال می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده نماینده کشور فیلیپین و محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از کشور ازبکستان کشتی خواهد گرفت. در گروه اطری ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند، بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از مغولستان و کیم سئونگ گئون از کره جنوبی حضور دارند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم مهران نصیری در دور نخست به مصاف یرلان بک کاتای دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان نماینده افغانستان و آیبک عثمان اف از قرقیزستان مسابقه می دهد. لی سئونگ چول دارنده مدال نقره آسیا از کره جنوبی، دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و سایاتبک اوکاسوف از قزاقستان در گروه نصیری حضور دارند. در این وزن ۲۱ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند مصطفی حسین خانی در دور نخست به مصاف کشتی گیری از کشور بنگلادش می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با نماینده کشور ترکمنستان کشتی می گیرد. در گروه حسین خانی بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیان از ازبکستان، آدام باتیروف قهرمان آسیا از بحرین، یوهی فوجینامی دارنده مدال برنز جهان از ژاپن و مانداراخان گانزوریک دارنده مدال برنز جهان و نقره آسیا از مغولستان حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با حریفی از اندونزی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار کشتی گیران کامبوج و هند می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی رضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تاکشی یاماگوچی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده دیدار ماسام خاطری از هند و برنده کشتی میان یانگ چائو کیانگ از چین و ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان کشتی می گیرد. در این وزن ۱۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۳ نفر شرکت کرده اند، پرویز هادی در دور نخست با سومیت از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده نوبویوشی آراکیدا از ژاپن و اولگ بولتین از قزاقستان می رود. داوید مودزمانشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان، و زولبو ناتساگسورن دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان در گروه هادی قرار دارند.

مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد روز ۲۸ مرداد و رقابت های وزن ۱۲۵ کیلوگرم روز ۲۹ مردادماه برگزار می شود. مراسم وزن کشی این مسابقات ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح به وقت محلی در روز مسابقات انجام می شود.

این مسابقات از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۱ به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا بر روی ۲ تشک برگزار خواهد شد. اختلاف ساعت تهران با جاکارتا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۳ به وقت جاکارتا ۱۰:۳۰ به وقت تهران است.

امسال رقابت های کشتی بازی های آسیایی نسبت به دوره گذشته در هر رشته آزاد و فرنگی در یک وزن کمتر و در شش وزن المپیکی برگزار می شود.

۱۳۹۷/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...