نسخه چاپی

مشاور حقوقی كاخ سفید: ترامپ «كینگ كونگ» آمریكا است

مشاور حقوقی كاخ سفید، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا را به واسطه خلق و خوی خشن او، «كینگ كونگ» (گوریل عظیم‌الجثه خیالی در فیلم‌های هالیوود) نامید.

به گزارش نما، روزنامه نیویورک تایمز روز شنبه نوشت: ترامپ و مکگن روابط چندان خوشایندی ندارند؛ آن ها به ندرت با هم صحبت می کنند و همین باعث شده است ترامپ نسبت به وفاداری او مطمئن نباشد.

مقامات فعلی و سابق کاخ سفید نیز به نیویورک تایمز گفتند مکگن به شدت از رفتار خشن ترامپ شکایت داشته و یکبار پشت سرش، او را «کینگ کونگ» نامیده است.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به انتشار این مطلب در روزنامه نیویورک تایمز گفت: رئیس جمهور و دان [دونالد مکگن] رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند. رئیس جمهور از همه کار‌های سختی که او [مکگن] انجام می‌دهد به خصوص در بخش قضات و دیوان عالی کشور تشکر می‌کند.

گفته می شود پس از همکاری مکگن با رابرت مولر، بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا، اختلافات میان ترامپ و او تشدید شد با این حال او روز گذشته پس از انتشار گزارش نیویورک تایمز به مکگن اجازه داد با تیم تحقیقات مولر همکاری کند. او همچنین در یک پیام توئیتری نوشت: «به علاوه ما با اراده خود بیش از یک میلیون صفحه از اسناد را ارائه کردیم. این بیشترین مورد شفافیت در تاریخ است. نه تبانی در کار است نه انسداد. فقط تعقیب توهمات است.»

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، هنوز مشخص نیست که ترامپ تا چه اندازه در جریان همکاری مکگن با تیم تحقیقات مولر قرار دارد.

۱۳۹۷/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...