نسخه چاپی

خانم بازیگر: ضیاالدین دری پدر سینمایی من بود

ماه چهره خلیلی گفت: آقای دری می‌دانست به كارگردانی علاقه دارم بنابراین سر هر سكانس سریال «كلاه پهلوی» توضیحاتی به من می‌داد.

به گزارش نما، ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون ؛در خصوص مرحوم ضیاءالدین دری گفت:آشنایی من با آقای دری به سه سال قبل از سریال کلاه پهلوی برمی گردد و من به دفترشان رفتم و سه سال قبل از کلید خوردن سریال, نقش را به من پیشنهاد دادند.

وی ادامه داد: در سریال کلاه پهلوی از تجربیات ایشان استفاده کردم و تنها کارگردانی بودند که بعد از تمام شدن کار با ایشان رفت و آمد خانوادگی داشتم.

خلیلی درباره خاطرات خود با این کارگردان عنوان کرد: در این ۱۶سال خاطرات بسیاری با ایشان داشتم ، نمی توانم یک خاطره از این سال ها بیان کنم چراکه هر لحظه آن برای من خاطره است، چون می دانست من به کارگردانی علاقه دارم همیشه کنارشان می نشستم ، سر هر سکانس سریال کلاه پهلوی توضیح می داد که چه چیزی از کار می خواهد،می توانم بگویم که ایشان پدر سینمایی من بود.

وی در خصوص پرداختن مرحوم دری به تاریخ معاصر بیان کرد:دلیل پرداختن به تاریخ معاصر مطالعه ایشان در این زمینه بود وبسیار تحقیق داشتند و با همه گفتگو می کردند.به همین دلیل کارهایش به دل می نشست .

بازیگر کلاه پهلوی با اشاره به تماس تلفنی قبل از عمل با مرحوم دری تصریح کرد: در تهران به ملاقات آقای دری رفتم وبا ایشان صحبت می کردم ،رفتارشان خیلی پدرانه بود زمانی که به شیراز رفتند من برای اکران فیلم «قرارمون پارک شهر »به لندن رفتم و جویای احوالشان بودم و قبل از عمل جراحی بامن و پدر و مادرم صحبت کردند، اشتیاق برای کارکردن بسیار داشتند به نظرمن جواهری را از دست دادیم چراکه بودن در کنارشان تمام مدت درس بود.

۱۳۹۷/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...