نسخه چاپی

جادوی مسی، ناجی بارسا در شب كم فروغ

اولین دیدار بارسلونا در این فصل، با غیبت 5 خرید آخر باشگاه در تركیب اصلی همراه بود؛ كوتینیو، لنگله، آرتور ، آرتورو و مالكوم.

به گزارش نما، والورده به ترکیب اصلی تیمش احترام گذاشت و با بازیکنانی به میدان رفت که فصل گذشته با آنها بازی می‌کرد، سمدو در سمت راست دفاع قرار گرفت و سرخی روبرتو در مرکز میدان. 270 میلیون پوندی که در 8 ماه اخیر هزینه شده، جایی در ترکیب تیم نداشت.

برای والورده هدایت تیم کار دشواری است. اینکه تمام تیم را خوشحال نگه دارید کار دشواری است و باید دائما چرخش در ترکیب ایجاد کرد. در بازی اول، عدم هماهنگی بازیکنان جدید را می‌توان بهانه ای دانست ولی با گذشت هفته ها، این بهانه رنگ خود را از دست خواهد داد. دیگر از آنجا به بعد این توانایی والورده است که می‌تواند بازیکنان را متقاعد کند که به آنها استراحت بدهد یا نه.

مطمئنا این موضوع اولین تاثیر ترکیبی با حضور بازیکنان متعدد و رقابت در آن است. این هنر والورده خواهد بود که ذهنیت ها را آماده کند و 16 بازیکن با کیفیت را در بهترین فرم نگه دارد. فصل گذشته اینگونه نبود و برخی بازیکنان مثل آندره گومس دچار افت شدند. اگر مربی بتواند 16 بازیکن را آماده نگه دارد، بارسا فوق العاده خواهد بود.

البته که همه چیز مثل همیشه به مسی بستگی دارد. بارسایی بیش از هر وقتی به کاپیتانش متعهد است و می‌داند که او می‌تواند تیم را به سوی چمپیونزلیگ پیش ببرد. روز شنبه، مقابل آلاوس در روز شنبه، او توانست تیم را از یک دفاع لایه لایه عبور دهد. بارسلونا نتوانست از سد دفاع قدرتمند حریف بگذرد ولی مسی توانست. او بازی را با یک گل دیدنی تمام کرد.

یک گل دیگر هم زد، یکی هم به تیرک افقی و عمودی. او هر آنچه باید برای بارسا انجام داد. در یک بازی بدون هیچ آتش بازی، مسی با جادویش بارسا را نجات داد. او گل شماره 6 هزار را زد اما چه کسی گل شماره 5 هزار را زده بود؟ پاسخ مشخص است: لیونل مسی، 9 سال قبل.

۱۳۹۷/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...