نسخه چاپی

نفت همچنان در سرپایینی قیمت

بررسی قیمت نفت در بازار‌های جهانی طی هفته گذشته میلادی نشان می‌دهد هر بشكه نفت برنت كاهش ۰.۹۷ دلاری، نفت خام كاهش ۱.۴۲ دلاری و نفت اوپك كاهش ۱.۱۳ دلاری داشته است.

به گزارش نما، نفت اوپک طی هفته گذشته در ۴ روز قیمت گذاری شد که بررسی‌ها نشان دهنده کاهش قیمت بوده است.

هر بشکه نفت اوپک در ابتدا هفته میلادی گذشته به قیمت ۷۰.۶ دلار قیمت گذاری شد، در بیست و سومین روز از مرداد ماه با رشد قیمت به رقم ۷۰.۹۷ دلار رسید که این رقم بیشترین میزان به ثبت رسیده برای هر بشکه نفت اوپک در هفته گذشته بوده است.

پس از آن قیمت نفت رو به کاهش رفت و روند نزولی به خود گرفت به گونه‌ای که در بیست و پنجمین روز از ماه به رقم ۶۹.۷۷ دلار و پس از آن در رقم ۶۹.۴۷ دلار مورد معامله قرار گرفت.

اختلاف قیمت‌ها در هفته گذشته میلادی نشان دهنده کاهش ۱.۱۳ دلاری هر بشکه نفت اوپک در بازار‌های جهانی است.



قیمت نفت

بررسی قیمت نفت خام در بازار‌های جهانی طی هفته گذشته میلادی نشان دهنده افت ارزش بوده است.

هر بشکه نفت خام در تاریخ بیست و دوم مرداد ماه به ارزش ۶۷.۳۳ دلار به فروش رسید، در روز پس از آن با افت قیمت به رقم ۶۷.۱۶ دلار رسید، در ادامه همین روند در سومین روز از هفته با سقوط قیمت به رقم ۶۴.۹۵ دلار رسید که این مبلغ کمترین میزان ثبت شده در بازار است.

پس از آن قیمت هر بشکه نفت خام به مدت دو روز افزایش یافت و قیمت‌های ۶۵.۴۷ دلار و ۶۵.۹۴ دلار را تجربه کرد، اما در نهایت در آخرین روز از هفته با کاهش چند سنتی به رقم ۶۵.۹۱ دلار بازگشت.

نگاهی به قیمت‌ها نشان دهنده کاهش ۱.۴۲ دلاری هر بشکه نفت خام در بازار است.


قیمت نفت


مشاهده رفتار نفت برنت طی هفته گذشته در بازار‌های جهانی نشان دهنده تشابه رفتاری این نفت با نفت خام است، به گونه‌ای که تا اواسط هفته با کاهش قیمت و در روز‌های پایانی با رشد نسبی، هفته را به پایان رساند.

هر بشکه نفت برنت در ابتدا هفته به قیمت ۷۲.۷۷ دلار قیمت گذاری شد، سپس با شیب ملایم رو به کاهش رفت و در روز بیست و سوم ماه به رقم ۷۲.۵۶ دلار رسید.

پس از آن هر بشکه نفت برنت با افت شدید قیمت به رقم ۷۰.۷۲ دلار رسید که این کمترین رقم به ثبت رسیده طی هفته گذشته میلادی است.

نفت برنت در ۳ روز پایانی هفته با رشد نسبی قیمت‌ها به بازه قیمتی ۷۱ دلار بازگشت، تا جایی که در روز بیست و پنجم مرداد ماه به قیمت ۷۱.۴۲ دلار، روز پس از آن به قیمت ۷۱.۸۴ دلار رسید و در نهایت در آخرین روز از هفته به قیمت ۷۱.۸ دلار بسنده کرد.

مقایسه قیمت‌ها نشان دهنده کاهش ۰.۹۷ دلاری هر بشکه نفت برنت در بازار‌های جهانی بوده است.

۱۳۹۷/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...