نسخه چاپی

زمان اعلام حكم پرونده پیروانی به تعویق افتاد

پس از حواشی كه برای افشین پیروانی، مدیر سابق تیم ملی فوتبال كشورمان و باشگاه پرسپولیس بوجود آمد و این پیشكسوت فوتبال از سوی كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت ۵ ساله مواجه شد، سپس در كمیته استیناف به این رای اعتراض كرد تا بررسی‌های نهایی انجام شود.

به گزارش نما، پس از حواشی که برای افشین پیروانی، مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس بوجود آمد و این پیشکسوت فوتبال از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت ۵ ساله مواجه شد، سپس در کمیته استیناف به این رای اعتراض کرد تا بررسی‌های نهایی انجام شود.

درحالیکه حدود 3 هفته پیش، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف اعلام کرد که هنوز به نتیجه نهایی درباره پرونده پیروانی نرسیدیم و تحقیقی کوچک مانده است تا حکم نهایی را صادر کنیم، هفته گذشته علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف در گفتگو با ما از اتمام تحقیقات در پرونده افشین پیروانی خبر داد و بیان کرد: تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی به اتمام رسیده و تا چند روز آینده، حکم این پرونده را اعلام خواهیم کرد. هنوز هیچ حکمی صادر نکردیم و تا چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد.

همچنین رئیس کمیته استیناف در تاریخ 1397/05/22 در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تا چند روز آینده، حکم این پرونده را اعلام خواهیم کرد.

حالا پس از یک هفته از مصاحبه صالحی و برای پیگیری پرونده افشین پیروانی با مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف گفت و گو کردیم و او در این باره خاطرنشان کرد: دیروز ( شنبه ) افشین پیروانی به کمیته استیناف آمد آخرین صحبت ها را با او انجام دادیم و وی هم توضیحاتی را ارائه کرد و قرار است نشستی دیگر را با افراد درگیر این پرونده برگزار کنیم و سپس تصمیم نهایی را بگیریم.

او در مورد تاخیر در اعلام حکم پرونده گفت: این یک پرونده خاص است و آبروی افراد در میان است و به دلیل اینکه آخرین مرجع هستیم، تلاش می کنیم تا حکم منصفانه و نهایی را اعلام کنیم. باید در جزئیات پرونده ورود کنیم تا رای ناحقی داده نشود و هدف اصلی ما برقراری عدالت است.

دادرس در پایان گفت: نمی توانم در مورد حکم پرونده صحبت کنم اما مصمم هستیم تا تمامی جزئیات و مدارک را بررسی و سپس حکم نهایی را اعلام کنیم.

۱۳۹۷/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...