نسخه چاپی

استقلال این فصل باید قهرمان شود

محمد نوری در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: از نحوه بازی بچه ها در جم راضی هستیم اما طبیعی است كه از نتیجه اصلا رضایت نداریم.

به گزارش نما، محمد نوری در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: از نحوه بازی بچه ها در جم راضی هستیم اما طبیعی است که از نتیجه اصلا رضایت نداریم. در این که استقلال در جم خوب بازی کرد و بد نتیجه گرفت تردیدی نیست. اما باید از این به بعد بین بازی و نتیجه تناسب وجود داشته باشد. چرا که در پایان بازی امتیاز را به تیم برنده می دهند نه به تیمی که بهتر بازی کرده است.

مدافع پیشین آبی‌ها با اشاره به گل به خودی سهرابیان گفت: این اشتباهات در فوتبال پیش می‌آید و نباید بازیکن را تحت فشار گذاشت. چون بازیکن قرار است یک فصل برای تیم بازی کند و اگر تخریب شود بازگشتش به اوج سخت است. در جام جهانی هم دیدیم که بازیکنان بزرگی دروازه خودشان را به اشتباه باز کردند. این اتفاق برای هر فوتبالیستی ممکن است بیفتد و نباید یک بازیکن را به خاطر چنین اتفاقی سوزاند.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: نوبتی هم که باشد نوبت استقلال است که در این فصل قهرمان شود. این تیم در سالهای گذشته به اندازه کافی رده های دوم و سوم را به دست آورده و در پایان فصل نتیجه ای جز قهرمانی هواداران را راضی نخواهد کرد. جام قهرمانی را هم به تیمی می دهند که در کنار خوب بازی کردن برنده هم بشود.

وی افزود: خوشبختانه شفر این فصل را از صفر خودش آغاز کرد و این فرصت را داشت و دارد که تیم را در پایان فصل قهرمان کند. همین هوادارانی که الان حمایت می کنند در پایان فصل اگر تیم قهرمان نشود به شدت اعتراض خواهند کرد. این را تجربه چهل سال حضور من در فوتبال می گوید.

نوری در ادامه بیان داشت: خوشبختانه از زمانی که آقای فتحی و همکارانش به مجموعه مدیریتی استقلال اضافه شدند بحران های مدیریتی هم از بین رفت و نقل و انتقالات هم به خوبی پیش رفت و هر بازیکنی هم که شفر خواست خیلی سریع جذب شد.

بازیکن سابق این تیم با ابراز امیدواری نسبت به دیدار این تیم مقابل فولاد بیان داشت: امیدوارم تیم در این بازی خانگی امتیازات لازم را بگیرد تا با روحیه بیشتری به مصاف تیم السد برود. بازی با السد برای ما بسیار تعیین کننده است و نتیجه آن می تواند روی نتایج دیدارهای باقی مانده در لیگ برتر هم تاثیر گذار باشد.

پیشکسوت استقلال در خاتمه نیز با اشاره به نقش هواداران گفت: از هواداران می خواهم حالا که در بازیهای خارج از خانه مثل بازی با جم ظرفیت بیشتر از ده درصد ورزشگاه را در اختیار هواداران ما قرار نمی دهند در بازیهای خانگی با حضور پر شور خود در ورزشگاه آزادی به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم بوده و تیم را در کسب پیروزی یاری کنند.

۱۳۹۷/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...