نسخه چاپی

دوستان در جعل سند اصلا هنر ندارند!

برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه جالب و دیدنی و محور اصلی آن، پیرامون چندین موضوع بود؛ اتفاقات حاشیه‌ای دیدار استقلال برابر تراكتورسازی تبریز یكی از آیتم‌های جنجالی برنامه دیشب نود را به اتفاقات این دیدار اختصاص دادند

به گزارش نمابه نقل از تابناک، برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه جالب و دیدنی و محور اصلی آن، پیرامون چندین موضوع بود؛ اتفاقات حاشیه‌ای دیدار استقلال برابر تراکتورسازی تبریز یکی از آیتم‌های جنجالی برنامه دیشب نود را به اتفاقات این دیدار اختصاص دادند،. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود می کند یا خیر ؟ که در پایان، نزدیک ۸۹ درصد بینندگان اعتقاد داشتند تیم ملی به جام جهانی می رود و حدود ۱۱ درصد رای به عدم صعود تیم ملی دادند.

برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ۱۰و ۴۵ دقیقه آغاز شد و در ادامه به حواشی داشت ، امید ابراهیمی هافبک دفاعی سپاهان نخستین مهمانان حضوری برنامه ۹۰ بود.

در ضمن مسعود مرادی هم بعنوان کارشناس داوری و حضوری در برنامه نود حاضر بود که اعتقاد داشت در بازی تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در یک صحنه نصرتی باید کارت زرد دریافت می کرد و با احتساب کارت قبلی باید اخراج می شد ، در ضمن به نظر مرادی گل دوم تراکتور در شرایط آفساید به ثمر رسید .

عوامل اجرایی برنامه نود با تهیه مجموعه‌ای کامل از اتفاقات حاشیه‌ای دیدار استقلال برابر تراکتورسازی تبریز یکی از آیتم‌های جنجالی برنامه نود را به اتفاقات این دیدار اختصاص دادند، غیبت امیر قلعه نویی، درگیری بازیکنان پیش از شروع بازی در ورزشگاه یادگار امام و مصاحبه‌های هواداران تراکتورسازی تبریز از بخش‌های این آیتم برنامه نود بود .

ضمنا ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال مجموعه‌ای از تصاویر و فیلم‌های مرتبط با اشتباهات سعید مظفری زاده را برای عادل فردوسی پور ارسال کردند که وی به اتفاق مسعود مرادی کارشناس داوری به بررسی آنها پرداخت و نظر کارشناس برنامه خود را در این رابطه جویا شود. مسعود مرادی هم بعنوان کارشناس داوری و حضوری در برنامه نود حاضر بود که اعتقاد داشت در بازی تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در یک صحنه نصرتی باید کارت زرد دریافت می کرد و با احتساب کارت قبلی باید اخراج می شد ، در ضمن به نظر مرادی گل دوم تراکتور در شرایط آفساید به ثمر رسید .

امید ابراهیمی مهمان عادل فردوسی پور

در آغاز برنامه امید ابراهیمی هافبک دفاعی سپاهان در برنامه ۹۰ از فوتبالش گفت. او که در نکا به دنیا آمده ، فوتبالش را از شهرداری این شهر شروع کرده و بعد به بانک ملی رفته در این باره گفت:« من رفتم بانک ملی تست دادم. سنم خیلی کم بود فکر کنم ۱۷ سالم بود.» عادل پرسید چند سال قبل و جواب امید ۶ سال قبل بود. عادل پرسید او چند ساله است و وقتی شنید امید می گوید ۲۵ سال دارد ، پرسید صغر سن داری؟ باید ۲۳ ساله می شدی! که البته ابراهیمی این اتهام را رد کرد!

او درباره تیم ملی هم گفت:« چند باری به اردو دعوت شدم اما خط خوردم . این بار آخر هم در اردو بودم اما کنار رفتم. ولی به هر حال نظر سرمربی است. مهم این بود که تیم ملی توانست برنده باشد. » او درباره بازی ایران و کره هم گفت:«من به اشکان دژاگه و قوچان نژاد تبریک می گویم آنها واقعا جنگیدند.»

او درباره سبک فوتبال بی تکنیکش گفت: امیر قلعه نویی به من توصیه کرد فقط تک ضرب بازی کن. ۱۰ سال دیگر هم دیدمت نباید دریبل بزنی. » ابراهیمی خاطره ای هم درباره مردم روستای زرندین ، زادگاهش داشت:«مردم روستای ما از اقشار زحمتکش فوتبال مان هستند. بسیاری از آنها فکر کنم ۹۹ درصد مردان شهر ما از جمله پدر خودم راننده ماشین سنگین هستند. او کریم باقری ، حامد کاویانپور و ماسکرانو را الگوهای خود معرفی کرد.

دوربین برنامه ۹۰ در روستاهای زلزله زده

دوربین ۹۰ قبل از بازی استقلال به مناطق زلزله زده رفت و باری دیگر در همان روستاهایی حاضر شد که دو ماه قبل به آنجا سر زده بود. میثاقی ، گزارشگر ۹۰ به این روستاها رفته بود تا از شرایط مردم آگاه شود. اگرچه در تعدادی از روستاها ساخت و سازها انجام گرفته است اما هنوز نواقص زیادی وجود دارد . پخش تصاویر دردناک از چند خانم میانسال که گلایه داشتند از سرما و آماده نبودن خانه ها ، فضایی تلخ را به برنامه داده بود.

کودک آذری از خرابی حمام ها گفت از اینکه برای این منظور مجبورند تا تبریز بروند. دامداری هم از در خطر بودن جان دام هایش گلایه داشت.
در انتهای گزارش ساختمان‌های ساخته شده نیز به تصویر کشیده شدند تا مشخص شود مسئولان در ماه های اخیر بیکار نبوده اند اما تسریع در روند ساخت و سازها به شدت احساس شد چراکه سرمای اصلی در راه است.

بعد از این هم عادل درگذشت دختران بروجنی را تسلیت گفت و آرزو کرد دیگر چنین اتفاقاتی در کشورمان رخ ندهد. از دیگر تصاویر جالب این بازی حرف های مردم تبریز و گلایه های شان از امیر قلعه نویی بود. اکثر آنها می گفتند برای قلعه نویی احترام قائلند اما دلگیرند که چرا بی خبر و با بهانه تیم شان را ول کرده و رفته است.

فردوسی پور:دوستان در جعل اسناد اصلا هنر ندارند!

در برنامه نود اتفاق جالبی افتاد.فردوسی پور نامه ای جعلی از انتخابات هیات فوتبال استان فارس (مربوط به هیات فوتبال شهرستان ممسنی)را رو کرد و در مورد آن با زکی پور دبیر هیات فوتبال استان فارس هم صحبت کرد.

نکته جالب در میان حرف های ردو بدل شده طرفین این بود که فردوسی پور گفت:«آقای زکی پور این امضاء جعلی است،اما باید بگویم که دوستان حتی هنر زدن این امضای ساده را هم نداشته اند.می خواهید من همین الان این امضاء را جعل کنم؟اما جالب اینجاست که شما این اتفاق را قبول نمی کنید.حتی مهری که زیر نامه زده شده کوچک تر از مهر اصلی است.

در ادامه بعد از پخش بازی دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن نوبت به پخش مصاحبه بعد از بازی دایی رسید ، سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن بخش عمده‌ای از نشست خبری را به صحبت درباره‌ی اظهارات رویانیان اختصاص داد.

وی که کاملا ناآرام به نظر میرسید که البته شاید باخت به پرسپولیس در این ناراحتی بی تاثیر نبود ، گفت: من اصلا دوست نداشتم جواب این آقا را بدهم فقط برای روشن شدن افکار مردم باید مسائلی را مطرح کنم. متاسفانه فردی که تنها مدت کوتاهی است به پرسپولیس آمده حالا دایه مهربان‌تر از مادر شده و این حرف‌ها را می‌زند. من می‌خواهم بپرسم به غیر از اینکه در راهنمایی و رانندگی بوده مردم جای دیگری او را دیده‌اند؟

چه کسی گفته که من همه چیز خود را از پرسپولیس دارم؟ من هرچه دارم از آن بالایی دارم. پرسپولیس و تیم ملی همه وسیله هستند. وقتی در بانک تجارت بودم بهترین گلزن آسیا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شدم. اگر پرسپولیس ۲۰ میلیون به من می‌داد، من با انتقالم به تیم‌های خارج از کشور ۳ ۴ برابر آن پول را برای پرسپولیس فراهم کردم. نمی‌دانم این آقا کجا بزرگ شده که چنین حرف‌هایی می‌زند؟

وی افزود: اعتقاد به ریشه است. شما اول باید ببینید که علی دایی کجای این فوتبال بوده است و بعد حرف بزنید. شمایی که همه چیز خود را از بنده خدا دارید. اصلا شما گذشته‌ای ندارید که من بخواهم به آن اشاره کنم. اعتقاد و مسلمانی به ریش نیست. فکر نکنید از شما به خاطر ... می‌ترسم! علی دایی از هیچ کس نمی‌ترسد فقط از آن بالایی می‌ترسد. آدم باید مسلمان باشد اما به مردم دروغ نگوید. شما بودید که اول فصل گفتید کهکشان می سازم و به خاطر تبلیغ خودتان و دیده شدن در میان مردم از این و آن حرف زدید. شما به من بدهکار هستید اما به خاطر اینکه برای خود تبلیغ کنید رفتید با قهرمانان وزنه‌برداری و دوومیدانی در المپیک قرارداد بستید. من حق خود را می‌خواهم آیا این بد است که فردی به دنبال حق خود باشد؟ حتی من سه ماه پیش با احترام کامل به باشگاه پرسپولیس نامه زدم و برای طلب خود درخواست کردم.

دایی در ادامه انتقادهای تند خود از رویانیان گفت: علی دایی جواب هزار نفر مثل تو را هم می‌دهد. تویی که بنده خدا به زور به پرسپولیس هولت داده، امثال علی دایی و علی کریمی بین مردم خواهد ماند. مگر می‌توانید با دو مشاوره غلط علی دایی را جلوی مردم قرار دهی. همه می‌دانند که من چطور درآمد کسب می‌کنم. حال یک سوال دارم. شمایی که مدیر دولتی بودید، این پول‌ها را از کجا آوردید؟ نکند شما مولتی میلیاردر بودید و ما خبر نداشتیم!

البته در حین پخش مصاحبه دایی مصاحبه سال گذشته دایی و اظهار وظرش در مورد رویانیان خوانده شد که از دایی در آن روز از رویانیان تمجید کرده بود واظهار داشت که رویانیان آدم مثبتی است و مدیر باشگاه حتما نباید ورزشی باشد !؟

پس از پخش مصاحبه دایی و برادرش محمد دایی ، عادل گفت : رویانیان در مسافرت بسر می برد و به همین دلیل قادر به پاسخ گویی نیست ، البته جوابیه وی را در مصاحبه با یکی از خبر گزاریها را خواند .

درز قسمت پایانی برنامه یکی دیگر از سوژه های برنامه نود به سرنوشت تیم بلاتکلیف گهر زاگرس اختصاص داشت، فردوسی پور با پیگیری های تلفنی خود با نماینده درود و مسئولان این تیم موضوع انتقال این تیم را بررسی کرد تا سرنوشت این تیم لیگ برتری روشن شود.از دیگر مسائلی که مورد توجه برنامه سازان نود قرار گرفته بود موضوع اختلاف ها در اردوی تیم ملی فوتسال بود،

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود می کند یا خیر ؟ که در پایان، نزدیک ۸۹ درصد بینندگان اعتقاد داشتند تیم ملی به جام جهانی می رود و حدود ۱۱ درصد رای به عدم صعود تیم ملی دادند .

۱۳۹۱/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...