نسخه چاپی

احتكار چی اسناد و مدارك!

نیمه‌شب یك‌شنبه بود كه محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس در توئیتی تهدید به افشاگری در مورد پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانك سرمایه كرد.


نیمه‌شب یک‌شنبه بود که محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس در توئیتی تهدید به افشاگری در مورد پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه کرد. این تهدید به دلیل دستگیری یکی از فعالان توئیتری اتفاق داد. محمود صادقی نوشت: «شاید باز بیتوته‌کنان خرده بگیرند که این وقت شب در توئیتر چکار میکنی؟! راستش از خبر بازداشت نادر فتوره‌چی خواب از سرم پریده؛ دوباره به جای فساد و فاسد، افشاگر فساد را زندان کردند! اگر تا ظهر فردا شکایت از او را پس نگیرند، جزئیات پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان را منتشر خواهم کرد.»
این مدل تهدید و افشاگری البته عجیب بود. اگر محمود صادقی اسناد و مدارکی در مورد پرونده بانک سرمایه دارد که لازم است افکار عمومی در جریان آن قرار بگیرند، چرا تاکنون منتشر نشده است؟! از طرفی آیا یک نماینده مجلس قانوناً اجازه انتشار تحقیق و تفحص منتشر نشده را دارد؟!
روز دوشنبه صادقی مدارکی را که قول داده بود، منتشر کرد. نمودار‌هایی که تا حدی نشان می‌داد در تحقیق و تفحص مجلس از بانک سرمایه چه اطلاعاتی به دست آمده است و نام یک تهیه‌کننده سینما هم آن میان به چشم می‌خورد. نامی که از ابتدای انتشار اخبار پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان وسط بود. نادر فتوره‌چی هم اشاره‌اش به همین مشکوک بودن پول سرمایه‌گذاری چند فیلم در سینمای ایران بود که گویا با شکایت تهیه‌کننده مربوط منجر به بازداشت وی شد.

۱۳۹۷/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...