نسخه چاپی

گم‌ شدن اولویت‌های كشور موجب هدررفت فرصت‌ها می‌شود

عضو شورای مركزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: گم شدن اولویت‌های كشور، باعث تشدید مشكلات مردم و هدررفت منابع و فرصت‌ها می‌شود.

به گزارش نما، عشرت شایق عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس تشخیص اولویت‌ها و پرداخت متناسب برای هر کدام از مسائل را نخستین گام در اداره موفق یک مجموعه دانست و اظهار داشت: وقت و امکانات مسئولان و مدیران متعلق به مردم است و نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن منافع عمومی از آنها استفاده کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با اشاره به طرح موضوعات فرعی از سوی برخی افراد در قوای مجریه و مقننه تصریح کرد: مشکلات مردم آشکار است و با نگاهی مختصر به جامعه می‌توان دریافت که تورم و گرانی افسار گسیخته، بیکاری، ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی، تعطیلی مراکز تولید، مشکلات دارو و درمان، فراهم نبودن امکان ازدواج جوانان و موضوعاتی از این دست، دغدغه‌هایی است که تقریباً عموم مردم درگیر آنها هستند و از مسئولان انتظار دارند نسبت به اولویت‌بندی و حل این مسائل اقدام کنند.

وی حرکت دولت و مجلس در مسیری که مقام معظم رهبری معین فرموده‌اند را موجب حل سریع‌تر مشکلات و بسط عدالت علوی و خدمت بیشتر دانست و ضمن اشاره به تحریم ‌های غرب افزود: عدم توجه برخی از مسئولان به اولویت‌های جامعه، فشارهای وارده بر مردم را مضاعف کرده است.

شایق تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و ایران هر روز گستاخ‌تر شده و محاصره سیاسی و اقتصادی را تنگ‌تر می‌کنند مردم انتظار دارند رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس که قدرت و اختیارات خود را از رای آنان کسب کرده‌اند دغدغه‌ای به غیر از حل مشکلات و بهبود شرایط برای عموم مردم به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی نداشته باشند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران همکاری و هماهنگی قوای سه‌گانه را شرط لازم برای حل مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: قانون اساسی وظیفه هر قوه را در اداره امور کشور مشخص کرده و هر نوع فرافکنی در این رابطه، چیزی جز فرار از مسئولیت و پاسخگویی نیست.

۱۳۹۱/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...