نسخه چاپی

احتمال حضور لژیونر ایرانی در مقابل لیورپول؟

هافبك ملی پوش ایرانی باشگاه برایتون پس از غیبت در دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد، در تركیب تیم زیر ۲۳ ساله‌های مرغ‌های دریایی به میدان رفت.

به گزارش نما، پس از حضور علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی باشگاه برایتون آلبیون با قیمت ۲۵ میلیون یورو در این تیم، او در دیدار هفته نخست لیگ جزیره مقابل واتفورد که با شکست ۲ بر صفر همراه شد، ۲۰ دقیقه بازی و عملکرد مطلوبی را ارائه کرد، اما در هفته دوم و زمانی که فوتبالدوستان منتظر درخشش شماره ۱۸ تیم ملی ایران مقابل منچستریونایتد بودند، او به طور کامل روی نیمکت حضور داشت و تماشاگر پیروزی ۳ بر ۲ تیمش بود.

کادرفنی برایتون برای آماده سازی و شرایط مطلوب جهانبخش، تصمیم گرفت تا او به همراه ۲ بازیکن دیگر را برای کمک و به عنوان سهمیه بزرگسالان در اختیار تیم زیر ۲۳ ساله‌ها قرار دهد. این تیم شب گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال رفت و در پایان به تساوی یک - یک رسید. علیرضا جهانبخش در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد.

گفتنی است، جهانبخش ۱۶ روز پیش از نخستین بازی فصل برایتون در لیگ جزیره به تمرینات تیم جدیدش اضافه شد و در ۲ مسابقه دوستانه پیش فصل یک نیمه مقابل نیس فرانسه و ۲۰ دقیقه برابر نانت به میدان رفت و دلیل اصلی نمیکت نشینی او در بازی مقابل منچستریونایتد بی شک، حضور نداشتن او در تمرینات پیش فصل بود که سبب شد تا کریس هاتن، سرمربی این تیم، علیرضا را نیمکت نشین کند.

تیم فوتبال برایتون در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول برود. این تیم در جدول رده بندی لیگ جزیره با ۳ امتیاز از ۲ بازی در رده ۱۱ جدول قرار دارد.

۱۳۹۷/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...