نسخه چاپی

مرگ ناگهانی مردی كه خواست رازهای مخفی اوباما را افشا كند

اندرو بریتبارت که هفته پیش در کنفرانسی اعلام کرده بود "ویدئوهایی در دست دارم که به عمر سیاسی اوباما پایان خواهد داد"، در پایان هفته به خاطر سکته قلبی درگذشت.

به گزارش سایت اوباما، راشاتودی در گزارشی عنوان کرد: اندرو بریتبارت هفته پیش در کنفرانس "اقدام سیاسی" جمهوریخواهان اعلام کرده بود که ویدئوهایی در دست دارد که به عمر سیاسی اوباما پایان خواهد داد.

وی به حضار گفته بود که «با این ویدئوهایی که در دست دارم، او را بهتر می‌توان شناخت. ما او را خواهیم شناخت و متوجه خواهیم شد که چرا مباحثی چون نژاد و رفاه طبقاتی، در مرکز شعارهای انتخاباتی او در 2008 قرار گرفت.»

راشاتودی با اشاره به مرگ روز پنجشنبه مردی که قرار بود اسراری از اوباما را فاش کند، افزود: آیا می‌توانید حدس بزنید چه کسی را بخاطر مرگ او مورد سرزنش قرار می‌دهند؟ بله او کسی نیست جز باراک اوباما.

این گزارش خاطرنشان کرد: گرچه به فکر کسی خطور نمی‌کند که قدرتمندترین مرد جهان این تهدید را اینگونه پاسخ دهد اما با این وجود، افراد بسیاری خواستار آن هستند که مرگ وی مورد تحقیق و تفحص بیشتری قرار گیرد.

وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی چون توییتر بلافاصله پس از مرگ اندرو بریتبارت انگشت اتهام خود را به سمت رئیس جمهور آمریکا نشانه رفتند. زمانی که روز پنجشنبه اعلام کردند که بریتبارت 43 ساله به مرگ طبیعی در لس آنجلس مرده است، آسوشیتدپرس تا ساعت 9:41 دقیقه صبح پنجشنبه صبر کرد و خبری اعلام نکرد. جیمز رابرت معاون سردبیر نیویورک تایمز، طی توییتی احتمال دست داشتن اوباما را مطرح کرد.

رابرت در این توییت نوشته بود که «چند هفته پیش بریتبارت سخن از انتشار یک ویدئو از دوران دانشگاه/ دبیرستان اوباما رانده بود.»

براساس این گزارش، پس از مرگ بریتبارت یوزرهایی در توییتر ساخته شده‌اند که اوباما را پشت این قتل می‌دانند و او را بابت این کار سرزنش می‌کنند.


کد خبر:118924 -

۱۳۹۰/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...