نسخه چاپی

آصفری در گفتگو با نما:

آمریكا مذاكره مجدد را برای پیاده كردن اهداف خود می‌خواهد

عکس خبري -آمريکا مذاکره مجدد را براي پياده کردن اهداف خود مي‌خواهد

عضو سابق كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هدف آمریكا از طرح موضوع مذاكره هوچی گری، جذب و تنویر افكار عمومی برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

محمد حسن آصفری نماینده ادوار مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به تشکیل «گروه اقدام ایران» از سوی آمریکا،گفت: ملت ایران مگر عقل نداشته باشندکه بخواهند با رفتارهای متخاصمانه کنونی آمریکا که از یک طرف اعمال فشار بر مردم می کند و از آن طرف درخواست مذاکره و رابطه می دهد دوباره پای میز مذاکره بنشینند.
وی عنوان نمود: آمریکایی ها در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی با اقدامات شرارت آمیز خود علیه کشورمان ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند و همواره به دنبال منافع خویش هستند و برای رسیدن به این منافع هیچ قانون و پروتکل و توافق بین المللی را نپذیرفته و از اعمال هیچ جنایتی فروگذار نیستند.
وی تصریح کرد: آمریکا همواره به دنبال مانع تراشی برای جمهوری اسلامی ایران بوده تا جلوی پیشرفت کشور و ملت ما را بگیرد هر زمان هم که حرفی از مذاکره و رابطه زده هدفش تنها اعمال فشار بیشتر و ایجاد مشکلات عدیده برای ما بوده است.
آصفری با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام، گفت: مذاکره یک رابطه دو جانبه با هدف برد- برد برای دو طرف است، امری که آمریکا هرگز به دنبال آن نیست و ما همواره شاهد رفتارهای بی شرمانه و خارج از پروتکل و توافقات بین المللی از ناحیه آمریکا علیه کشورمان هستیم.
وی اذعان نمود: قابل اعتماد نبودن آمریکا برای ملت ما به اثبات رسیده،حمایت آمریکا از رژیم طاغوت و گروهک های منافقین و رژیم بعث عراق و سرنگون کردن هواپیمای مسافربری و جنایات بی شمار آمریکا پرونده آنان را پیش روی مردم ایران سیاه کرده بالاخص اعمال تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی علیه کشورمان که همچنان نمودی از خوی شیطنت آمیز و خصمانه آمریکا علیه مردم ما دارد که از دشمنی هم دست بردار نیستند.
وی با اشاره به درخواست مجدد آمریکا برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران، اظهار نمود: امروز چطور آمریکا جرات می کند صحبت از مذاکره با ایران را طرح کند درحالی که هنوز جوهر مذاکره برجام خشک نشده و آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده و برجام را نادیده گرفته است.
آصفری با بیان اینکه هدف آمریکا از طرح موضوع مذاکره هوچی گری، جذب و تنویر افکار عمومی برای رسیدن به اهداف شوم خود است، گفت: امروز امریکا به خوبی می داند که برای پیاده کردن سیاست و برنامه هایش در منطقه خاورمیانه و شرق آسیا نیاز به رابطه با جمهوری اسلامی ایران دارد، لیکن آمریکا قبل از درخواست مذاکره باید ابتدا تکلیف پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران قبل و بعد از انقلاب را مشخص کندو پاسخ گوی جنایات و اقدامات و رفتارهای غیرانسانی خود در برابر ملت ایران باشد.

۱۳۹۷/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...