نسخه چاپی

جهرمی: دولت الكترونیك راهكاری برای جلوگیری از فساد است

وزیر ارتباطات با بیان این كه انباشت پرونده در دستگاه قضا و انتظار برخورد سخت، به عنوان تنها راه مبارزه با فساد نه منطقی است و نه نتیجه مطلوب خواهد داشت گفت: دولت الكترونیكی راهكاری برای جلوگیری از فساد است اما آنگونه كه باید پیش نمی رود.

به گزارش نما، محمد جواد آذری جهرمی با بیان اینکه باید اژدهای هفت‌سر فساد را با همه هزار و 300 امضای طلایی‌اش به مسلخ برد، اظهار کرد: در کنار برخورد با مُفسد، این تنها راه باقی مانده برای اصلاح فرآیندهای فسادزا است.

وزیر ارتباطات افزود: انباشت پرونده در دستگاه قضا و انتظار برخورد سخت، به عنوان تنها راه مبارزه با فساد نه منطقی است و نه نتیجه مطلوب خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آماده‌ام اگر سیمای ملی وقت کافی دهد به تشریح این فرآیندهای مافیاپرور و امضاهای طلایی فسادزا بپردازم، گفت: در آن صورت برای مردم توضیح خواهم داد چگونه دولت الکترونیکی راهکاری برای جلوگیری از فساد است و چرا دولت الکترونیکی آنگونه که باید پیش نمی‌رود.

آذری جهرمی گفت: دولت الکترونیکی هم معنا با مکانیزاسیون امورات داخلی سازمان‌ها یا ایجاد یک وب‌سایت اطلاع‌رسانی یا احداث مرکز داده و خرید تجهیزات گران قیمت سخت‌افزاری برای دستگاه‌ها که خود فسادی دیگر به حساب می‌آید، نیست.

او افزود: اتصال فرآیندهای بین دستگاهی و امکان نظارت دستگاه‌ها بر یکدیگر مطلوب نظر است.

۱۳۹۷/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...