نسخه چاپی

واكنش آتیلا پسیانی به ویدئوی جنجالی در فضای مجازی

آتیلا پسیانی روز گذشته مهمان برنامه «من و شما» بود.

به گزارش نما، آتیلا پسیانی روز گذشته مهمان برنامه «من و شما» بود. آرش ظلی پور در اولین قسمت از فصل سوم برنامه من و شما کار سختی داشت؛ چرا که پسیانی معمولا اهل گفتگو و مصاحبه نیست و این اولین بار بود که در یک گفتگوی چالشی درباره تمام وجوهات زندگی اش شرکت می کرد.

او در ابتدا درباره مادرش مرحومه جمیله شیخی گفت: خانم شیخی در قالب نقش هایش شاید سختگیر و با جذبه یا بد اخلاق دیده می شد، اما در واقع اصلاً اینطور نبود و بسیار مهربان بود.
*کنایه به فیلم جنجالی پسر سفیر

وی گفت: مادرم دوست داشت من حقوق سیاسی بخوانم و احتمالا من سفیر ایران در کشوری دیگر می شدم. ظلی پور در اینجا، به حاشیه این روز‌های ویدئوی جنجالی پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا اشاره کرد و گفت: آن وقت اگر خسرو پسر شما به ما می گفت برو بمیر هرگز نمیمردیم و زندگی می کردیم.

پسیانی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ وقت درباره پدرش صحبت نکرده، عنوان کرد: مردم شاید دلشان بخواهد خیلی چیز‌ها بدانند؛ اما من اصلا دوست ندارم که درباره حریم شخصی ام صحبت کنم.
*از بازی در پیتزا مخلوط پشیمانم

وی با اعلام اینکه از بازی در فیلم «پیتزا مخلوط» پشیمان است، بیان کرد: به هرحال نمی توان کتمان کرد که بخشی از شغل ما برای امرار معاش است و من ممکن است بعضی کار‌ها را برای مسائل مالی و امرار معاش قبول کرده باشم.

او از اولین تجربه بازیگردانی در سینما و در فیلم «مسافران» یاد کرد و ادامه داد: این اولین بار بود که در سینما از بازیگردان استفاده می شد و من به آن افتخار می کنم. قرار بود بهروز بقایی در آن فیلم به جای من بازی کند، اما درنهایت آن نقش را من ایفا کردم.
*قرار بود جای فرخ نژاد در به رنگ ارغوان بازی کنم

وی با رد هرگونه اختلاف یا جدایی کاری از ابراهیم حاتمی کیا، برای اولین بار اطلاعات جدیدی در این زمینه ارائه داد و گفت: نه جدایی وجود ندارد. بخشی از انتخاب بازیگر موج مرده را من انجام دادم، حتی برای به رنگ ارغوان بازی در نقشی که حمید فرخ‌نژاد آن را بازی کرد به من پیشنهاد شد. برای برج مینو هم پیشنهاد بازی شده بود، اما برای این قبول نکردم که کل فیلم بالای دیده بان بود.

او همچنین عنوان کرد: حاتمی کیا برای بازی در سریالش هم به من پیشنهاد بازی داد که من سر یک کار دیگر بودم و علاوه بر آن فکر کنم دستمزدی که مطرح کرده بودم، به مذاق تهیه کننده خوش نیامد.
*واکنش آتیلا پسیانی به سحر قریشی

پسیانی درباره ویدئوی جنجالی که با عنوان «دعوای سحر قریشی با آتیلا پسیانی» در فضای مجازی منتشر شد، گفت: خیلی دوست ندارم وارد این فضا‌ها بشوم. نمی دانم چرا سحر قریشی در آن ویدئو آن حرف را زد. به هرصورت شوخی او باعث دامن زدن به فضای زردی هست که من همیشه از آن فراری ام.
*پرویز پرستویی بهترین گزینه برای حاج کاظم بود

آتیلا پسیانی با نمایش عکس پرویز پرستویی درباره آژانس شیشه‌ای و تجربه انتخاب بازیگر در آن پروژه اظهار کرد: پرویز قبل از اینکه من او را انتخاب کنم، برای نقش حاج کاظم انتخاب شده بود و بهترین انتخاب هم بود. برای نقش سلحشور که رضا کیانیان به بهترین شکل آن را ایفا کرد، مهدی سجاده چی و کامران نواب صفوی و خود من هم کاندید بودیم.

این کارگردان تئاتر درباره سریال ممنوعه که در چند روز آینده وارد شبکه نمایش خانگی می شود، گفت: بازی من در این کار تمام شده بود. قرارداد را تمدید نکردند و من هم از پروژه بیرون آمدم و فکر کنم برای نقش من از پلان‌های مهم استفاده می کنند.

این بازیگر از علاقه اش به کارگردانی و تحصیلاتش در این رشته گفت و تاکید کرد: هر زمان احساس کنم که بزرگ شدم، فیلم می‌سازم!

گفتنی است؛ برنامه «من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور جمعه‌ها ساعت ۱۴ از شبکه شما پخش می‌شود.

۱۳۹۷/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...