نسخه چاپی

نتوانستیم انتظارات مردم را برآورده كنیم

رئیس شورای شهر تهران به نقاط ضعف و قوت شورای پنجم اشاره كرد و گفت: از مردم عذرخواهی می‌كنیم كه علی‌رغم رأی تاریخی كه به شورای پنجم دادند ولی نتوانستیم انتظارات آنها را برآورده كنیم.

به گزارش نما، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، پس از انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه شورای شهر برای سال دوم اظهار داشت: شهرداری در بخش مهمی از مأموریت‌های خود موفق بوده و علی‌رغم تغییرات مدیریتی نسبت به 70 درصد مسئولیت‌ها عملکرد مناسب داشته و از جمله موضوعاتی که شهرداری در رابطه با آن به خوبی عمل کرده، موضوع نگهداشت شهر است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مقداری ضعف بود که دلیل آن مشخص است، تصریح کرد: یکی از دلایل ضعف در کارها فقدان ثبات مدیریت شهری بود که حفظ این ثبات در توان ما نبود.

وی افزود: دلیل دیگر مسائلی همچون بدهی‌ها، رکود و تحریم در بخش سرمایه‌گذاری بود که دست و پای شهر را بسته بود.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت به سمت اشتغال گفت: باید از این ایده استفاده کنیم و به جای نقدینگی و استفاده از وام بانکی، به سمت جذب مشارکت مردم برویم.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از بسته‌های اقتصادی مشخص از طرف معاونت‌های شهرداری گفت: اگر ما این بسته‌ها را داشته باشیم، با این سرمایه انباشته می‌توانیم به سمت حل مشکلات تهران برویم.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در سال اول شورا با روحیه اعضا آشنا نبودم و تجربه اولم بود که اداره چنین شورایی را بر عهده گرفته بودم، اظهار کرد: بر همین اساس من محافظه‌کارانه عمل می‌کرد، اما با تجربه یک ساله خواهیم توانست که در سال دوم با سرعت بیشتری کارها را پیش ببریم.

وی با تاکید بر اینکه باید پاسخگویی به مردم و حل مشکلات آن‌ها بیشتر مورد توجه هیئت رئیسه قرار گیرد، گفت: باید جلساتی برگزار و نقص‌ها را بررسی کنیم و در مواردی که نقص‌ها وارد است، در رفتار خود تجدید نظر کنیم.

رئیس شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که در سال دوم شورا با سرعت بیشتری پاسخگوی انتظارات مردمی باشند.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: از اینکه نتوانسته‌ایم انتظارات مردم را در آن حد که می‌خواستند برآورده کنیم، از مردم عذرخواهی می‌کنم.

۱۳۹۷/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...