نسخه چاپی

«هالووین» فیلم افتتاحیه جشنواره فنتستیك شد

در حالی كه فیلم «هالووین‌» ساخته جیمی لی كرتیس به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فنتستیك انتخاب شد، فیلم «مرز» نیز از فیلم‌های حاضر در این جشنواره خواهد بود.

به گزارش نما، «هالووین» با بازی جیمی لی کرتیس به عنوان فیلم افتتاحیه جشن فنتستیک انتخاب شد و در چهاردهمین دوره این جشنواره در تاریخ ۲۰ سپتامبر در آستین تگزاس اکران می‌شود.

گفته شده کرتیس در این مراسم که نخستین نمایش فیلم در آمریکاست، حضور خواهد داشت. وی بار دیگر نقش شخصیت لوری استراد را در این مجموعه فیلم‌ها بازی کرده است. این فیلم نخستین اکرانش را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو تجربه می‌کند.

جیمی لی کرتیس بازیگر و نویسنده آمریکایی و دختر جنت لی و تونی کرتیس است.

دیوید گوردن گرین کارگردان فیلم «هالووین» است. وی در کنار دنی مک‌براید، نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشت. جان کارپنتر، کارگردان و خالق اصلی مجموعه فیلم‌های «هالووین» در فیلم جدید به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مشاور پروژه حضور داشته است.

در این جشنواره نخستین اکران آمریکایی فیلم روانشناسانه جرمی سالنیر با عنوان «تاریکی را بگیر» با بازی جفری رایت، آلکساندر اسکارسگارد و رایلی کو انجام می شود.

فیلم «مرز» درام سوئدی و برنده بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ ساخته علی عباسی نیز در این جشنواره به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های اسپانیایی زبان «وحشی»، «فرشتگان» و «درخت انجیر لعنتی‌ها» نیز از دیگر فیلم‌هایی هستند که در این جشنواره نمایش داده می‌شوند.

۱۳۹۷/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...