نسخه چاپی

صعود تیم ملی بسكتبال به مرحله نیمه‎نهایی بازی های آسیایی

دیدار تیم ملی بسكتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله یك چهارم نهایی بازی های آسیایی امروز دوشنبه در جاكارتا برگزار شد و طی آن ملی‌پوشان كشورمان موفق به شكست حریف خود شدند.

به گزارش نما، در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی امروز دوشنبه در جاکارتا برگزار شد و طی آن ملی‌پوشان کشورمان موفق به شکست حریف خود شدند.

تیم ملی بسکتبال ایران در این دیدار با نتیجه ۹۳ بر ۶۷ ژاپن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی راه یافت. نتیجه کامل دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن به شرح زیر است:

* ایران ۹۳ - ژاپن ۶۷

​(۲۵ بر ۱۴)، (۱۷ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۱۹)، (۲۶ بر ۱۳)

تیم ملی بسکتبال در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی پنجشنبه به مصاف کره جنوبی می رود. کره ای ها امروز در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی موفق شدند بانتیجه ۹۱ بر ۸۲ مقابل فیلیپین صاحب برتری شوند.

ایران و کره جنوبی فینال دوره گذشته بازی های آسیایی را برگزار کردند که طی آن ملی پوشان کشورمان شکست خوردند و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال در مرحله مقدماتی بازی های آسیایی تنها با انجام یک دیدار برابر سوریه که با پیروزی همراه بود، به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. تیم ملی ایران در گروه B مرحله مقدماتی با سوریه، امارات و فیلیپین همگروه بود اما دو تیم امارات و فیلیپین از حضور در بازی ها انصراف دادند. البته فیلیپینیها دو هفته بعد از کناره گیری، به بازی ها بازگشتند اما این بار در گروه D بازی ها قرار گرفتند.

۱۳۹۷/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...