نسخه چاپی

بیانیه كانون هواداران تراكتورسازی برای رعایت اخلاق و فرهنگ در ورزشگاه

كانون هواداران باشگاه ‌تراكتورسازی برای رعایت اخلاق و فرهنگ و حمایت همه جانبه از تیم تراكتورسازی اقدام به انتشار بیانیه‌ای كرد.

به گزارش نما، کانون هواداران باشگاه ‌تراکتورسازی برای رعایت اخلاق و فرهنگ و حمایت همه جانبه از تیم تراکتورسازی اقدام به انتشار بیانیه‌ای کرد.

تغییر واقعیت یک حقیقت است. در هر برهه و در هر وضعیتی و برای ایجاد شرایط بهتر و مطمئن‌تر گاهی تغییر لازم و ضروری است. اکنون تغییری حاصل‌شده و باشگاه پرافتخار و محبوب تراکتورسازی چهره عوض کرده و در قالب بخش خصوصی فعالیت جدی و حرفه‌ای خود را آغاز کرده است.

هر تغییر مستلزم برنامه‌ریزی، ساختارسازی و عملکرد اصولی است و تراکتورسازی تبریز هم از این قاعده مستثنی نبوده و برنامه‌های خود را در جهت رسیدن به یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای منطبق بر تمام امکانات و شرایط حاکم بر فوتبال سیاست‌گذاری کرده است.

حضور سرمربی نامدار و باسابقه، مدیرعامل باکیاست و مدبر و جذب مربیان و بازیکنان شایسته و توانمند هم نشأت گرفته از همین سیاست و ساختار است که مالک مردمی باشگاه در اولین گام و با اطمینان از حمایت و پشتیبانی مردم شایسته‌سالار آذربایجان و تبریز اقدام نموده است.

بااین‌وجود واجب و ضروری است که نکات بسیاری در راستای رسیدن به قله موفقیت و ایجاد زمینه‌های واقعی برای بروز استعدادهای درخشان در آینده از سوی هواداران، طرفداران و تماشاگران واقعی و دلسوز تراکتورسازی تبریز به شرح زیر رعایت شود:

1-باور کنیم که تراکتورسازی متعلق به مردم آذربایجان و آذری‌های تمام ایران و جهان است و همه باید به آن عشق بورزیم.

2- از هر امکانی برای توسعه و رشد آن بهره‌جویی و تبلیغ کنیم.

3- جوانان و نوجوانان مشتاق در مسیر پیوستن به کمیته‌های مختلف هواداران را راهنمایی و رعایت اصول رفتارهای اجتماعی را در وجود آنان نهادینه کنیم.

4- شناختن جایگاه مدیریت، کارکنان، کادر فنی، بازیکنان و هواداران بر همه ما واجب و ضروری است. در این مسیرشان و منزلت دیگران را برای فعالیت در حوزه‌های تخصصی‌شان همراهی نماییم و به حقوق همدیگر احترام بگذاریم.

5- فرهنگ ناب و اصیل آذربایجان را با احترام به قوانین و رعایت شئونات اجتماعی در ورزشگاه‌ها و مراکز ذی‌ربط به اثبات برسانیم.

6- با علم به اینکه عدم رعایت نظم و انضباط در ورزشگاه‌ها خسارت‌های مالی و معنوی بسیاری متوجه باشگاه و تیم پرافتخار تراکتورسازی خواهد کرد ضمن برخورد قاطعانه با تماشاگران خاطی بر روی سکوها آرامش و امنیت را حکم‌فرما و تمرکز تیم و بازیکنان را برای اجرای یک نمایش ایده آل و تماشاگرپسند مهیا سازیم.

۷- هوادار واقعی و عاشق تراکتور هیچ‌گاه رفتاری را مرتکب نخواهد شد که تنبیهات انضباطی ضمن وارد نمودن خسارت‌های مالی باعث برگزاری مسابقات بدون تماشاگر برای پرشورها شود.

۸- هوادار متعصب و دوستدار تراکتور همواره در جهت منافع تیم؛ اتحاد و یکدلی را بر روی سکوها ایجاد خواهد کرد و با همکاری و همیاری سرگروه‌های مشوقین از بروز اختلافات و سوءتفاهم شخصی بر روی سکوها جلوگیری خواهد نمود.

9- رفتارها و چالش‌های ناهنجاری که به‌عمد یا سهواً موجب به هم ریختن نظم و آرامش تیم و سایر دست‌اندرکاران باشگاه می‌شود خیانت آشکار به باشگاه تراکتورسازی است و اهداف واقعی تیم را خدشه‌دار می‌سازد. هواداران واقعی بایستی با معرفی افراد خاطی به مأموران انتظامی و مسئولان باشگاه اجازه خودنمایی به آنان را ندهند.

۱۰- هوادار اصیل تراکتورسازی آگاه و توانا و بیناست.او از آگاهی خود فرصت طلایی برای نسل جوان خواهد ساخت تا توانمندی‌های بالقوه هزاران نیروی ارزشمند و فهیم و کارآمد در این دیار زرخیز چشم‌های جامعه را برای بهتر دیدن و درست اندیشیدن یاری نماید.

باشد که ما هواداران پرشور و متعصب باشگاه تراکتورسازی تبریز با همراهی شایسته خود تیم پرافتخار پرشورها را در مسیر روشن و پر امید همراهی نماییم و به‌عنوان همراهان صدیق و صمیمی تا رسیدن به قله‌های افتخار آن را یاری نماییم.

۱۳۹۷/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...