نسخه چاپی

۱۱ نفر مجموعا ۶۳ میلیون دلار خارج از شبكه قانونی توزیع خرید و فروش كردند

براساس كیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای تهران ۱۱ نفر از متهمان اخلال در بازار ارز و سكه مجموعا ۶۳ میلیون دلار خارج از شبكه توزیع قانونی خرید و فروش كرده اند.

به گزارش نما، حسینی در ادامه جلسه دادگاه، اسامی ۱۱ نفر دیگر از متهمان را قرائت کرد که در زیر می‌خوانید.

9- محمد هاشمی بازداشت از 10 مرداد 97 متولد 1350 دیپلم فاقد سابقه کیفری متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 10میلیون دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

10- رحمت میرزایی آزاد با قرار وثیقه لیسانس متاهل فاقد سابقه متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 8 میلیون و 516 هزار دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

11- محمد احمدی بازداشت از تاریخ 10 مرداد 97 متاهل فاقد سابقه متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 8 میلیون دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

12- حمید خسروی بازداشت از تاریخ 10 مرداد 97 اهل بروجرد ساکن تهران فاقد سابقه متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 7 میلیون و229 هزار دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

13- محمد کاظمی متاهل فوق دیپلم فاقد سابقه متولد 1351 متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی یک میلیون و 900 هزار دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

14- مهدی علیپور بازداشت 8 مرداد 97 متولد 1369 اهل و ساکن تهران فوق دیپلم متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 4 میلیون و 670 هزار دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

15- سعید کاظمی بازداشت در تاریخ 8 مرداد 97 متولد 1365 اهل هشترود ساکن تهران متاهل دیپلم متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 5 میلیون و 593هزار دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

16- شاهین بنی‌جمالی بازداشت 9 مرداد 97 متولد 1366 اهل و ساکن تهران فاقد سابقه کیفری دیپلم مجرد متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 4 میلیون و 829 هزار دلار و بیش از یک میلیون یورو به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

17- غلامرضا حقیقت‌پژوه بازداشت 1 مرداد 97 متولد 1344 اهل و ساکن تهران دیپلم مجرد فاقد سابقه متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 4میلیون و 500 هزار دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

18- احمد طاهری بازداشت 10 مرداد 97 متولد 1369 اهل دامغان ساکن تهران متاهل فوق دیپلم فاقد سابقه متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 4 میلیون و 444 هزار دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

19- نریمان آرزومند بازداشت از تاریخ 7 مرداد 97 متولد 1370 اهل و ساکن تهران مجرد فوق دیپلم متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 3 میلیون دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

۱۳۹۷/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...