نسخه چاپی

امیدی به صعود استقلال نیست

حسن روشن درباره شكست 3 بر یك استقلال مقابل السد، اظهارداشت: باشگاه استقلال، باشگاهی بزرگی است. آنهایی كه می‌آیند و می‌روند متوجه بزرگی این باشگاه نمی‌شوند!

به گزارش نما، حسن روشن درباره شکست 3 بر یک استقلال مقابل السد، اظهارداشت: باشگاه استقلال، باشگاهی بزرگی است. آنهایی که می‌آیند و می‌روند متوجه بزرگی این باشگاه نمی‌شوند! نمی‌دانند که اینجا استقلال است نه حتی سپاهان و بقیه باشگاه‌ها! هر مدیرعاملی که به استقلال آمد نتوانست این موضوع را درک کند. همه مدیران فقط به فکر این بودند که پولی دست‌شان بیاید و بعد هم از تیم بروند.

وی به انتقاد از بازیکنان خارجی استقلال هم پرداخت و گفت: خارجی‌های تیم به درد استقلال نمی‌‌خورند. فقط کمی گرو دوست داشت حرکتی انجام دهد، ولی این بازیکنان در حد استقلال نیستند. ما یک شوت هم به سمت دروازه السد نزدیک نزدیم و اصلاً فوتبال بازی نکردیم.

پیشکسوت تیم استقلال ادامه داد: هیچ جای دنیا تیم‌های بزرگ بازیکنان جوان نمی‌خرند، بلکه این بازیکنان را خودشان می‌سازند. توفیقی، معاون پیشین استقلال چهره‌اش به کسی که بخواهد بازیکن برای باشگاه بزرگی مثل استقلال بیاورد، نمی‌خورد.

روشن همچنین به شعار‌های هواداران استقلال علیه بازیکنان این تیم هم واکنش نشان داد و تصریح کرد: بازیکنان استقلال بی‌غیرت نیستند، حدشان همین قدری است که می‌بینیم. ۳۰ دقیقه اول که تیم خوب بازی کرد، بازیکنان باغیرت بودند و آخر بازی بی غیرت شدند؟ استقلال یک رهبر در داخل زمین که بتواند بازی را آرام کند نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا استقلال امیدی به صعود به مرحله نیمه‌نهایی دارد؟»، خاطرنشان کرد: اصلاً امیدی به صعود استقلال به نیمه نهایی نیست. حتی اگر با همان یک گل هم می‌برد، باز هم شانسی نداشت. با این بازیکنان و شرایط تیمی نباید انتظار برد حتی در همین بازی را از استقلال داشته باشیم.

۱۳۹۷/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...