نسخه چاپی

برای كنترل قیمت‌ها همه توان خود را به كار می‌گیریم

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با انتقاد از سودجویانی كه با احتكار مایحتاج مصرفی شهروندان، كالای مورد نیاز مردم را از آنان دریغ می‌كنند، اعلام كرد: اگر سازمان مدیریت میادین بتواند سر سوزنی از بار سنگین هزینه‌های زندگی شهروندان كم كند، دین خود را به مردم ادا كرده است.

به گزارش نما، عبدالحسین رحیمی در نشست شورای معاونین و مدیران سازمان با اشاره به کنترل کیفیت و رعایت قیمت‌های تعیین شده از سوی کمیته نرخ گذاری اظهار کرد: این سازمان تلاش خود را به کار گرفته است تا با ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر در جهت کاهش بخشی از مشکلات معیشتی شهروندان نقش آفرینی کند.



وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۴ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۱۴ محله ۲۲ منطقه تهران در تمام ایام هفته مشغول به کار می‌باشند، تصریح کرد: امروز بسیاری از مردم در شرایط معیشتی سختی به سر می‌برند، از این رو خانواده‌هایی که سطح درآمد پایینی دارند نیز می‌توانند مایحتاج مصرفی خود را از میادین و بازار‌های میوه و تره بار سازمان متناسب با بودجه شان تهیه نمایند.



مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در بخش دیگری از سخنان خود، رسانه و جریان آزاد اطلاع رسانی را از مهم‌ترین عوامل سالم سازی جامعه برشمرد و اعلام کرد: فضای آزاد خبری و گردش آزاد اطلاعات، آفت‌هایی مورد هدف قرار می‌دهند که جامعه را تهدید می‌کنند و در یک کلام، رسانه‌ها را می‌توان حافظ و نگهبان سلامت جامعه قلمداد کرد.

رحیمی با اعلام اینکه اجازه در جا زدن و اتلاف وقت نداریم و از فرصتی که در اختیار داریم باید برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنیم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکنیم، تاکید کرد: این نکته را نباید فراموش کنیم که همه ما مسافر یک کشتی هستیم و افرادی که کالا‌های مورد نیاز مردم را با استفاده از ارز دولتی خریداری و احتکار کرده‌اند نیز سرنشینان همین کشتی هستند.



وی تاکید بر اینکه ما همان مردمی هستیم که با از خودگذشتگی در ۸ سال دفاع مقدس حتی یک میلی متر از خاک کشور عزیزمان را به بیگانگان واگذار نکردیم، خاطرنشان کرد: مسئولان با فداکاری باید هر آنچه در توان دارند را به کار گیرند و با گفتمان واحد به نوعی عمل کنند که مردم به آینده امیدوار شده و نسبت به عملکرد مسئولان احساس آرامش و اطمینان خاطر داشته باشند.

۱۳۹۷/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...