نسخه چاپی

تذكر نمایندگان به رئیس جمهور

یكی از نمایندگان مجلس در تذكری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در تامین نیازهای دارویی جانبازان شیمیایی شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر شد.

به گزارش نما، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 6 شهریور 97) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

منصور مرادی نماینده مردم مریوان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تغییر شرایط استخدامی با توجه به وضعیت سنی استخدام شد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا به ضعف مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران توجهی ندارید.

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اقدام عاجل در ارتباط با خشکسالی و موضوع ریزگردهای استان سیستان و بلوچستان شد.

رسول خضری نماینده مردم سردشت در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در تامین نیازهای دارویی جانبازان شیمیایی شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر شد.

عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در تذکری به وزیر راه وشهرسازی عنوان کرد که چه کسی پاسخگوی قیمت سرسام‌آور یک شبه بلیت‌های هواپیمایی است؟

علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور نمایندگان تهران و ارومیه در اخطار 110 قانون اساسی در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که انتخاب فرماندهان نظامی و انتظامی بر عهده ولی فقیه است و شما در سخنرانی هفته گذشته خود اعلام کردید که این انتخاب با رای مستقیم مردم انجام گیرد که این تشویش اذهان عمومی جامعه است.

۱۳۹۷/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...