نسخه چاپی

نقل قول صدیقی از همسر یكی از سران فتنه

خطرناك ترین حادثه انقلاب اتفاقات همین سال بود؛ افرادی كه زیر عبای امام "گنده" شده بودند در مقابل ولایت ایستادند.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، امام جمعه موقت تهران گفت: ولایت فقیه، شاه و رئیس جمهور نیست که با هر بادی تغییر جهت دهد.

به گزارش ایلنا از یزد، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی دوشنبه شب در پنجمین سالروز رحلت آیت الله سید جواد مدرسی در مسجد بیاق خان بازار یزد با اشاره به سفر اخیر رهبر انقلاب به استان خراسان شمالی گفت: هماهنگونه که ایشان فرموده اند کسی که عالم باشد ولی خود را از نظام کنار بکشد، تفکری سکولار دارد.

وی افزود: دین فقط حضور در مسجد نیست بلکه دین الهی باید در سیاست، اقتصاد، فرهنگ و... هم حضور موثر داشته باشد.

صدیقی گفت: تفکر دین بدون اداره جامعه، تفکری یهودی است.

امام جمعه موقت تهران همچنین گفت: عبادت بدون پذیرش نظام، راه شیطان است.

او در ادامه سخنان خود محبوبیت و نفوذ علما را در جامعه مورد اشاره قرار داد و گفت: همه این آثار در گرو همت های امام محمد باقر «ع» و امام جعفر صادق «ع» است چراکه آنان علما را تربیت کردند و وجود آن علما موجب برکت است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور علما و روحانیون برای سلامت روح مردم گفت: هم اکنون برای هر هزار نفر یک روحانی وجود ندارد در حالی که اگر برای هر هزار نفر یک پزشک وجود نداشته باشد، مرتبا موضوع را از نماینده مجلس یا وزیر پیگیری می کنیم چراکه وجود پزشک را برای سلامت جسم خود لازم می بینیم ولی در مقابل، حساسیت لازم را برای سلامت روح خود نداریم.

وی دیگر اثر حضور روحانیون را بصیرت بخشی به مردم و کمک کردن به آنان در تشخیص حق و باطل دانست.

حجت الاسلام صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه فقیه جامع الشرایط را امام زمان «عج» بعنوان پناهگاه جامعه معرفی کرده است، گفت: ولایت فقیه، شاه و رئیس جمهور نیست که با هر بادی تغییر جهت دهد.

او با اشاره به حوادث پس از انتخابات ۱۳۸۸ گفت: خطرناک ترین حادثه انقلاب اتفاقات همین سال بود؛ افرادی که زیر عبای امام "گنده" شده بودند در مقابل ولایت ایستادند.

وی افزود: خیانت بزرگ در حال شعله کشیدن بود و این نگرانی وجود داشت که این مسائل از تهران به شهرستان ها منتقل شود.

وی همچنین به نقل از دختر آیت الله خزعلی گفت: زن یکی از سران فتنه گفته است ما از نگرانی چند روزی خوابمان نمی برد تا روزی که رهبری انقلاب در نمازجمعه آن ایام حاضر شدند و موجب آسودگی خیال ها فراهم شد.

حجت الاسلام صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به "انحراف فرزندان برخی از مسئولین" گفت: این بدین علت است که در اموال برخی از مسئولین مشکلی وجود داشته است. وی همچنین متذکر شد برخی از پدران به همین علت در روز قیامت باید پاسخگوی عملکرد بد فرزندان خود باشند.

۱۳۹۱/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...