نسخه چاپی

نمایندگان همسو نیز از بی‌محلی‌های دولت شاكی هستند

نمایندگان همسو و هماهنگ با دولت می‌گویند رئیس‌جمهور حتی با آنها نیز همدلی و همراهی نمی‌كند.

به گزارش نما، بهروز نعمتی که چشمک‌زدن و هم‌پوشانی‌های او با تیم وزارت خارجه در کمیسیون ویژه بررسی برجام معروف است، گفت: دوبار با نامه از رئیس‌جمهور خواستیم کابینه را ترمیم کند اما صلاح ندانست.
«شاید آقای رئیس‌جمهور به این نتیجه نرسیدند و شاید هم موانعی برای این موضوع در مقابل داشتند، از این رو به هر ترتیب دوستان در مجلس ترجیح دادند خود دست‌به‌کار شوند.»
وی فوری‌ترین و اصلی‌ترین کار دولت برای مدیریت وضع موجود را انتخاب یک تیم هماهنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد: «آقای رئیس‌جمهور باید فردی را نیز به‌عنوان مسئول امور اقتصادی کشور که در واقع هماهنگ‌کننده بین مجموعه‌های اقتصادی باشد، معرفی کند.»
مهم آن است که این ناهماهنگی‌ها در دولت وجود نداشته باشد.
همچنین جعفرزاده ایمن‌آبادی دیگر نماینده همسو با دولت گفت: «ارتباط و تعامل رئیس‌جمهور با مجلس ضعیف است. ما از آقای احمدی‌نژاد خوش‌مان نمی‌آمد و نمی‌آید و به او انتقاد هم داریم، ولی به یاد دارم یک بار قرار بود برای مشکلات منطقه نزد ایشان بروم و کمتر از 48 ساعت توانستم ایشان را ملاقات کنم. این در حالی است که اکنون فراکسیون مستقلین که فراکسیون حامی دولت به شمار می‌آید، حداقل دو ماه است که تلاش می‌کند، اما نمی‌تواند از آقای روحانی وقت ملاقات بگیرد.» عضو فراکسیون مستقلین مجلس ادامه داد: «ما در حالی که دو ماه است در نوبت هستیم تا یک ساعت با رئیس‌جمهور صحبت کنیم و نمی‌توانیم او را ببینیم، چطور می‌توانیم از ایشان حمایت کنیم.»
وی اضافه کرد: «ما نمی‌دانیم مشکلات آقای رئیس‌جمهور چیست، چون دسترسی به ایشان نداریم. برخی از وزرای ایشان هم برج عاج‌نشینند و کم‌لطفی دارند، لذا ما نمی‌دانیم این حرف‌ها را به چه کسی باید گفت.» وی با اشاره به تلاش‌های فراکسیون مستقلین جهت ارتباط‌گیری با رئیس‌جمهور با هدف کمک به دولت پیش از دو استیضاح اخیر تاکید کرد: «به من گفتند تقاضای کتبی بدهید. اگرچه من مخالفت کردم، اما همکاران گفتند اشکالی ندارد و تقاضای کتبی بدهیم. هر چه بود، این اقدام برای من خیلی سنگین بود، اما درنهایت تقاضای کتبی دادم. بوروکراسی از این بیشتر؟! با این حال اما هنوز هم ایشان وقت نداده‌اند.»

۱۳۹۷/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...