نسخه چاپی

ناسزاگویی باز هم كار دست مطهری داد!

انتشار فیلمی از اعتراض تند یكی از حاضرین پای سخنرانی روز عید غدیر علی مطهری در روز پنج‌شنبه خبرساز شد.

انتشار فیلمی از اعتراض تند یکی از حاضرین پای سخنرانی روز عید غدیر علی مطهری در روز پنج‌شنبه خبرساز شد. در این فیلم یک جوان به مطهری معترض می‌شود که «این همه مردم آمده‌اند نشسته‌اند شما به جای اینکه بگویی چرا ماشین تولید داخل شده ۴۵ میلیون تومان، درباره غدیر صحبت می‌کنی؟! مردم را یک مشت کور فرض می‌کنی؟! مملکت روحانی و امام جمعه دارد شما در جایگاهی نیستی که بخواهی درباره غدیر صحبت کنی! شما در جایگاه نایب رئیسی مجلس بگو چرا پراید شده ۴۰ میلیون! ۵۰۰ کیلومتر آمده‌ای که درباره مسائل دینی صحبت کنی؟!»
اعتراض او ابتدا با واکنش آرام مطهری روبه‌رو می‌شود، اما ناگاه عصبانی می‌شود و مثل دفعات قبلی که از او دیده شده بود، شروع به فحاشی می‌کند: «تو احمق و نادانی که می‌گویی من نباید درباره غدیر حرف بزنم!»
مطهری البته نمی‌توانست در روز غدیر در مورد غدیر حرف نزند، اما کمی تدبیر لازم بود که سخنران وقتش را تنظیم کند و با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و مسئولیتی که در مجلس دارد، سخنانی اقتصادی هم داشته باشد. از طرفی اگر مردم هم عصبانی شدند، یک مسئول حکومتی نباید عصبانی شود و ناسزا به زبان بیاورد.
از طرفی فرد همراه مطهری که متأسفانه روحانی و معمم است و گفته شده رئیس یکی از ستاد‌های انتخاباتی حسن روحانی بوده است، خطاب به جوان معترض می‌گوید: ««تو آبروی عمامه و لباس من را بردی!... می‌کنمت داخل گونی!» در حالی که او باید مطابق شأن لباس پیامبر صحبت می‌کرد که متأسفانه این اتفاق نمی‌افتد و حتی فرد معترض تهدید هم می‌شود.

۱۳۹۷/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...