نسخه چاپی

منتظر انیمیشن سینمایی «افسانه عمونوروز» باشید

فرنوش عابدی توضیحاتی درباره ساخت انیمیشن سینمایی «افسانه عمونوروز» به عنوان پروژه جدیدش ارایه داد.

به گزارش نما، فرنوش عابدی کارگردان عرصه انیمیشن درباره انیمیشن سینمایی «افسانه عمونوروز» که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: فیلمنامه این اثر مقداری به بازنویسی نیاز دارد اما ما در عین حال به دنبال سرمایه گذار نیز هستیم و فکر می کنم ظرف یکی دو هفته آینده این مساله قطعی شود.

به گفته وی، بخشی از سرمایه «افسانه عمونوروز» توسط بخش خصوصی تامین شده است.

وی با بیان اینکه اگر ساخت «افسانه عمونوروز» ظرف یکی دو ماه آینده شروع شود باز هم تولید آن در سال ۹۹ به پایان می رسد، عنوان کرد: سعی می کنیم در این فیلم نگاه جدیدی به قصه عمونوروز داشته باشیم و با اینکه شکل هابیتی و ارباب حلقه ای داریم اما در عین حال المان های ایرانی هم درنظر گرفته شود.

کارگردان انیمیشن کوتاه «پیشخدمت» با اشاره به اینکه سعی می شود از صداپیشه های حرفه ای در این این اثر استفاده شود، عنوان کرد: «افسانه عمونوروز» فیلمی مختص به خانواده است یعنی از کودک ۸ ساله تا بزرگسال می توانند به تماشای آن بنشینند ضمن اینکه هدفگذاری ما تصاحب گیشه و فروش بالا است.

عابدی در پایان گفت: ما سعی می کنیم اثری درخور و جذاب بسازیم تا ضمن روایت داستان های فولکلور، جذابیت داشته باشد و حتی بشود آن را در بازارهای جهانی عرضه کرد.

۱۳۹۷/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...