نسخه چاپی

موسیقی ملی «ازدواج» ساخته می‌شود

ایجاد اهمیت و ارزش گذاری به مضوع ازدواج در تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان و خانواده‌ها،‌ ایجاد زمینه شور و نشاط عمومی در سطح جوانان و خانواده‌ها، ایجاد زبان واحد ملی برای طرح ازدواج آگاهانه، آسان، به موقع و پایدار از اهداف اجرای این موسیقی است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مدیر گروه برنامه ریزی ازدواج و نهاد خانواده وزارت ورزش و جوانان از اجرای سمفونی ملی ازدواج درسال آینده خبر داد و گفت: طرح موسیقی ملی ازدواج در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته است.

نوشین نبئی با اشاره به اینکه اجرای این موسیقی در سال 91 امکانپذیرنیست، اظهار کرد: به احتمال بسیار زیاد این سمفونی‌ در سال 92 اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سعی بر این است که این طرح از کارهای ماندگار جامعه محسوب شود،‌ عنوان کرد: اولویت براین است که این طرح به صورت سمفونی اجرا شود.

نبئی درمورد اهداف اجرای موسیقی ملی ازدواج، بیان کرد: ایجاد اهمیت و ارزش گذاری به مضوع ازدواج در تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان و خانواده‌ها،‌ ایجاد زمینه شور و نشاط عمومی در سطح جوانان و خانواده‌ها، ایجاد زبان واحد ملی برای طرح ازدواج آگاهانه، آسان، به موقع و پایدار از اهداف اجرای این موسیقی است.

مدیرگروه برنامه ریزی ازدواج و نهاد خانواده در پایان با اشاره به اینکه برای اجرای موسیقی ملی ازدواج از تمام ظرفیت‌های علمی و فرهنگی برای تولید موسیقی ملی استفاده می‌کنیم، افزود: در حال مذاکره و انتخاب نهادی هستیم که بتواند این پروژه را به بهترین شکل تحویل دهد.

۱۳۹۱/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...