نسخه چاپی

نامه رئیس فیفا به فدراسیون فوتبال ایران

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج از حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ – روسیه تقدیر و تشكر كرد.

به گزارش نما، متن نامه جیوانی اینفانتینو به شرح زیر است:
مهدی عزیز
بدینوسیله از دریافت نامه فدراسیون فوتبال ایران در تاریخ 10 جولای (19 تیرماه) تشکر و قدردانی می کنم.
نمایندگان فیفا و تیم های ملی شرکت کننده با خاطرات فراموش نشدنی بسیار و دوستی های جدیدی که در طول مدت اقامتشان در روسیه به دست آورده بودند به خانه برگشته و جام جهانی 2018 روسیه را که بهترین جام جهانی از نظر برگزاری مسابقات و کیفیت بالای فوتبال تاکنون است، را رقم زدند.
بدین وسیله از حضور تیم ملی شما در بیست و یکمین جام جهانی که پنجمین حضور تیم ملی فوتبال ایران در این تورنمنت ها نیز است ، قدردانی می کنم. جام جهانی 2018 – روسیه جشن فراموش نشدنی فوتبال بود که مهمترین عامل در زیبایی این جشن حضور « تیم ملی» بود.
به تیم ملی فوتبال ایران که با حضورش در این تورنمنت، با نمایشی جذاب در ورزشگاه موردویا آرنای سارانسک پایان داد در حالیکه رویای پیروزی را تا دقایق آخر بازی حفظ کرده بود، تبریک می گویم.
لطفا سلام و درود من را به تمام کسانی که در این کمپین نقشی داشتند از جمله بازیکنان، سرمربی کارلوس کی روش، تیم پزشکی و فنی و البته طرفداران بسیار تیم برسانید.
چنین دستاوردی بدون شک نتیجه سخت کوشی، حرفه ای گری، توجه به جزئیات و همچنین عشق و علاقه به فوتبال است. تمامی این موارد منتهی به آینده ای امیدبخش و پر از موفقیت خواهد شد.
بهترین ها را برایت آرزو می کنم و مشتاقانه منتظر دیدار دوباره شما در ماه آینده در مراسم جوایز بهترین های فوتبال فیفا – 2018 لندنهستم.

۱۳۹۷/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...