نسخه چاپی

كی روش آماده عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال

رسانه اردنی نوشت: كارلوس كی روش، سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال آماده عقد قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال ایران است.

به گزارش نما، کارلوس کی روش، سرمربی 65 ساله پرتغالی دنیای فوتبال که پس از جام جهانی 2018 روسیه با تیم ملی فوتبال ایران عقد قرارداد نکرد، درحال حاضر در تهران است تا با توافق با سئول نشین ها ( مسئولان فدراسیون فوتبال ) قرارداد خود را تا پایان جام ملتهای آسیا 2019 امارات تمدید کند.

بر همین اساس، رسانه البوابه اردن نوشت: کی روش در سال 2011 هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت و در 2 جام جهانی 2014 و 2018 سرمربی تیم ملی این کشور بود. او پس از پایان بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال قراردادش را تمدید نکرد و از کشورهایی همچون کره جنوبی، مکزیک، الجزایر و ... پیشنهاد داشت اما در صدد است تا با فوتبال ایران قراردادی دوباره امضا کند.

ایران از سال 1976 به بعد در جام ملتهای آسیا به مقام قهرمانی نرسیده است و در جام ملتهای 2019 امارات با تیم های عراق، یمن و ویتنام در یک گروه قرار دارد.

این رسانه در ادامه مصاحبه ای از کی روش نوشت که به شرح زیر است: اگر باور نداشتم که تمام شرایط مهیا نمی‌شد، به ایران سفر نمی‌کردم اما اطمینان دارم که می‌توانم قرارداد جدیدی ببندم. شرایط معین من، حمایت مالی تضمین‌ شده است و تعهد کامل به اردوی آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا. ما نمی‌توانیم اشتباهات گذشته‌مان را تکرار کنیم.

او در پایان گفت: آینده چیزی نیست که مرا نگران کند. من می‌توانستم با تیم‌های دیگری قرارداد 4 ساله ببندم. من می‌خواهم جام ملت‌های آسیا را ببرم اما این کار آسانی نخواهد بود. این چالش بزرگی خواهد بود و همه ما باید کنار هم کار کنیم.

۱۳۹۷/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...