نسخه چاپی

واكنش دروازه بان سابق پرسپولیس به انتقاداتش از بیرانوند

وحید قلیچ كه اعتقاد دارد تمام دوران جوانی اش را با كمترین پول و بیشترین عشق ممكن در پرسپولیس سپری كرده و حالا هیچ پولی برای گذران زندگی ندارد، بار دیگر به انتقاداتش علیه بیرانوند ادامه داد.

به گزارش نما، وحید قلیچ که اعتقاد دارد تمام دوران جوانی اش را با کمترین پول و بیشترین عشق ممکن در پرسپولیس سپری کرده و حالا هیچ پولی برای گذران زندگی ندارد، بار دیگر به انتقاداتش علیه بیرانوند ادامه داد.

او به ما گفت: «من می‌دانستم این دروازه بان، کیفیت بالایی ندارد، این را هزار بار به شما خبرنگاران هم گفتم؛ حالا فهمیدید که منظورم چه بود؟ فهمیدید که حق با من است. مردم که خدا را شکر همه چیز را متوجه شده اند، امیدوارم خودش هم بداند که بیش از اندازه بزرگش کرده اند!»

قلیچ اضافه کرد: «من اگر از کسی انتقاد می‌کنم، با آن طرف پدرکشتگی که ندارم. دلم می‌خواهد تیم محبوبم به نتیجه برسد. دلم می‌خواهد پرسپولیس همیشه سربلند باشد، ولی با این وضعیت، نمی‌دانم چه خواهد شد. در یک بازی، کلا یک توپ روی دروازه پرسپولیس می‌آید، همان یک توپ با اشتباه بیرانوند وارد دروازه می‌شود. پرسپولیس در دو بازی گذشته اش گل خورد؛ انصافا شما بگویید مقصر رقم خوردن این گل‌ها چه کسی بود؟»

پیشکسوت پرسپولیس در نهایت گفت: «من هم دوست ندارم حرفی بزنم که تصور شود می‌خواهم بازیکنان پرسپولیس را از خودم برنجانم، فقط واقعیت‌ها را می‌گویم. گلی که مقابل صنعت نفت آبادان و بعد از آن، برابر الدحیل خوردیم را دوباره ببینید. کاملا مشخص است که بیرانوند چه اشتباهاتی دارد. من فقط می‌گویم بازیکنان را الکی بزرگ نکنید!»

۱۳۹۷/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...