نسخه چاپی

فروش پوشاك زنان در نمایشگاه شهرداری با ۳۵ درصد تخفیف

مشاور شهردار تهران در امور زنان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تولیدات و محصولات زنان و بانوان، گفت: در این نمایشگاه گسترش و تنوع تولیدات را در نظر داریم.


به گزارش نما، فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران در امور زنان صبح امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار کرد، گزارشی مختصر از عملکرد خود ارائه داد و سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مشاور شهردار تهران در امور زنان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تولیدات و محصولات زنان و بانوان، گفت: در این نمایشگاه گسترش و تنوع تولیدات را در نظر داریم.

راکعی تصریح کرد: مسئله دیگر این است که بتوانیم توانمندی‌های زنان خانه‌دار را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه پوشاک زنان در نمایشگاه مورد استقبال بوده، گفت: از این طریق سعی می‌کنیم به تولید انبوه برسیم و محصولات را دربازارهای جهانی عرضه کنیم.

راکعی با تأکید بر اینکه شهرداری از برندهای مطرح پوشاک حمایت می‌کند، گفت: یک بخش این حمایت به خاطر مقابله با ورود محصولات خارجی است که به تولید کشور ما ضربه می زنند.

وی با بیان اینکه با استفاده از فعالیت‌های توانمندسازی زنان از اقشار آسیب پذیر هم حمایت می‌شود، اظهار کرد: با آموزش‌هایی که به این افراد داده می‌شود، کار آنها به یک برند تبدیل می‌شود و ما اکنون دارای یک برند تولیدی به نام «پوشانه» هستیم.

راکعی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با تقویت تولیداتی که عرضه می‌شود در قالب فرصت‌ها این فعالیت‌ها انجام شود، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که مراکز مهارت آموزی کوثر به حوزه‌های مستقل و خودگردان تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه کار ما استفاده از سرمایه‌های اجتماعی فراموش شده در سطح شهر است، گفت: امیدواریم که با سیاست‌هایی که شهرداری در ارتباط با شهر هوشمند دنبال می‌کند، با استفاده از تکنیک‌های جدید و راهکارهای خوب روش‌های بهتری را پیدا کنیم.

وی با اشاره به تورم موجود اظهار کرد: یکی از تلاش‌های ما برگزاری دو نمایشگاه در سال است که بایستی قبل از ماه مهر و دیگری قبل از عید نوروز انجام می‌شود.

وی افزود: تولیدات ما در این نمایشگاه‌ها 30 تا 35 درصد تخفیف دارد که این‌ کار به نفع مردم و هم به نفع عموم زنان خانه‌دار است.

راکعی با بیان اینکه برخی برندها مثل انجمن پوشاک از ما حمایت کردند و به زنان آموزش دادند، اظهار کرد: اگر ما بتوانیم در تولیدات خود ظریف‌دوزی را ارتقاء دهیم و کارهای سنتی را به شکل حرفه‌ای ارائه دهیم، آن وقت می‌توانیم آن را به کشورهای دیگر هم صادر کنیم.

وی با اشاره به وجود سلیقه‌های مختلف در انتخاب پوشاک گفت: بنا داریم که ظریف دوزی و تمیزدوزی توسط خیاط‌های حرفه‌ای در تهران انجام شود.

وی با بیان اینکه در حوزه بانوان باید سیاست‌های جدیدی را عملیاتی کنیم، اظهار کرد: در سطح محلات برنامه‌هایی اجرا شد که در ذیل معاونت اجتماعی و فرهنگی تعریف شده بود.

۱۳۹۷/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...