نسخه چاپی

آخرین خبر از استخدام خرید خدماتی‌های آموزش و پرورش

الهیار در پاسخ به پرسشی درباره اعتراض‌ها و تجمعات معلمان خرید خدمات آموزشی مبنی بر تعیین تكلیف و استخدام در آموزش و پرورش گفت: قرار نیست از هر نیرویی كه استفاده می‌كنیم ملزم شویم وی را به كار گیری و استخدام كنیم.

به گزارش نما، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ردیف بودجه ۱۸۰ میلیاردی برای توزیع رایگان شیر در مدارس ابلاغ شده، ولی هنوز تخصیص نگرفته است گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بین ۲۴ تا ۴۰ نوبت شیر در سال تحصیلی جاری توزیع کنیم.

علی الهیار ترکمن، درباره وضعیت توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: ردیف بودجه ۱۸۰ میلیاردی برای توزیع رایگان شیر در مدارس ابلاغ شده، ولی هنوز تخصیص نگرفته است.

وی افزود: ما بعد از ابلاغ بودجه، اولین جلسه کمیته ملی شیر مدارس را تشکیل دادیم و تقسیم کار بین دستگاه‌های ذیربط صورت گرفت و اکنون منتظر تخصیص بودجه هستیم. برنامه‌های اجرایی ما کاملا آماده است و اگر سازمان برنامه کمک کند ما آمادگی داریم از آغازین روز‌های سال تحصیلی توزیع شیر را شروع کنیم تا به نوعی جبران سال گذشته بشود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای توزیع ۷۰نوبت شیر است، ولی با توجه به روند تخصیص شاید نتوانیم ۷۰ نوبت شیر توزیع کنیم عنوان کرد: اولویت اول را بر مدارس ابتدایی و مناطق محروم گذاشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم بین ۲۴ تا ۴۰ نوبت شیر در سال تحصیلی جاری توزیع کنیم که بستگی به تخصیص به موقع دارد.

الهیار در پاسخ به پرسشی درباره اعتراض‌ها و تجمعات معلمان خرید خدمات آموزشی مبنی بر تعیین تکلیف و استخدام در آموزش و پرورش گفت: قرار نیست از هر نیرویی که استفاده می‌کنیم ملزم شویم وی را به کار گیری و استخدام کنیم. معلمان خرید خدماتی با موسسان مدارس غیردولتی قرار داد بسته‌اند که در آن به وضوح قید شده طبق این قرارداد هیچ‌گونه تعهد استخدامی برای آموزش و پرورش ایجاد نمی‌شود.

وی ادامه داد: به این گروه توصیه می‌کنیم به جای اعمال فشار‌های این چنینی که در شان و مقام معلم هم نیست، روی کیفیت کار فکر کنند. ما طرح خرید خدمات را دنبال می‌کنیم و بیمه آن‌ها برقرار است. اینکه هر نیرویی را بگیریم بعد بخواهیم وارد سیستم کنیم امکان پذیر نیست. آموزش و پرورش دستگاه اشتغال‌زایی نیست و ما طبق نیاز‌ها و صلاح جامعه دانش آموزی باید ساماندهی نیروی انسانی را انجام دهیم.

۱۳۹۷/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...