نسخه چاپی

نظر خانم كارگردان درباره پارتی بازی برای پسر بازیگرش

كارگردان تئاتر گفت: در هنر تئاتر بر خلاف خیلی از حوزه‌های دیگر كه شاید به اصطلاح با پارتی بازی بتوان درجاتی در آن‌ها طی كرد و ماندگار شد، شایستگی و لیاقت دو ركن مهمی است كه بازیگر را روی صحنه نگاه می‌دارد.

به گزارش نما، کارگردان تئاتر گفت: در هنر تئاتر بر خلاف خیلی از حوزه‌های دیگر که شاید به اصطلاح با پارتی بازی بتوان درجاتی در آن‌ها طی کرد و ماندگار شد، شایستگی و لیاقت دو رکن مهمی است که بازیگر را روی صحنه نگاه می‌دارد.

اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر و معاون سابق هنری پردیس تئاتر تهران گفت: در هنر تئاتر بر خلاف خیلی از حوزه‌های دیگر که شاید به اصطلاح با پارتی بازی بتوان درجاتی در آن‌ها طی کرد و ماندگار شد، شایستگی و لیاقت دو رکن مهمی است که بازیگر را روی صحنه نگاه می‌دارد.

وی در توضیح این که پسرش امیرحسین فتحی بازی خوبی را در فیلم "آخرین بار کی سحر را دیدی" ایفا کرده است افزود: تماشای این فیلم که قبل از سریال شهرزاد ساخته و اکران شد بسیار مرا هیجان زده کرد به طوری که در اکران خصوصی آن بسیار شگفت زده شدم و با امیرحسین تماس گرفتم و به وی تبریک گفتم.

معاون سابق هنری پردیس تئاتر تهران ادامه داد: امیرحسین فتحی روند رو به رشدی را در سینما طی می‌کند و این موضوع بخاطر این نیست که پدرش کارگردان بنامی است. در بازیگری پارتی بازی معنایی ندارد و مخاطبان سینما بر اساس شایستگی و لیاقت به هنرمند خود درجه می‌دهند. در حرفه بازیگری مردم هستند که یک شخص را برای جایگاهی انتخاب و او را در آن جایگاه محافظت می‌کنند.

وی تصریح کرد: آنقدر که فرزندم برایم ارزش دارد سلبریتی بودن آن برایم مهم نیست. همیشه به امیرحسین می‌گویم موقعیت امروزش، روزی به پایان خواهد رسید پس بهتر است در جایگاه فعلی خود مراقب ارزش‌هایش باشد.

بروجردی در خصوص آخرین فعالیت‌های هنری‌اش خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول نوشتن یک رمان هستم که تا آخر شهریور آن را به پایان خواهم رساند و امیدوارم این رمان در مرحله چاپ مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

۱۳۹۷/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...