نسخه چاپی

یست تیم ملی بسیار عجیب است!

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد فهرست جدید كی‌روش كه برای روزهای فیفا اعلام شده است،‌گفت: لیست تیم ملی بسیار عجیب است تعدادی از بازیكنانی انتخاب شده‌اند كه یا باشگاهی ندارند، یا بازی‌های بسیار كمی برای باشگاه‌شان انجام داده‌اند.

به گزارش نما، بیژن ذوالفقارنسب در مورد بازگشت کی‌روش به ایران اظهار داشت:کارلوس‌کی‌روش به از شایعه‌ها و بحث‌های گوناگونی که پیرامونش مطرح می‌شد، مجدداً به تیم مورد علاقه‌اش یعنی ایران برگشت و قراردادش را ظاهراً تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید کرده است.

وی افزود: یک نکته بسیار مهم این است که اگر کی‌روش موفق شود تیم ملی را به فینال جام ملت‌های آسیا برساند، قراردادش دوباره تمدید می‌شود و دو سه سال دیگر او در فوتبال ما حضور خواهد داشت که این انگیزه بالایی برای کارلوس‌ کی‌روش است و می‌تواند به نفع فوتبال ما هم باشد، اما اگر به هر دلیل کی‌روش نتواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود، آن موقع خودش و عواملش بهانه‌ها و موانع‌ها را رو می‌کنند و دنبال مقصر می‌گردند و موج منفی در فوتبال ایران به راه می‌افتد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد فهرست جدید کی‌روش که برای روزهای فیفا اعلام شده است،‌گفت: لیست تیم ملی بسیار عجیب است تعدادی از بازیکنانی انتخاب شده‌اند که یا باشگاهی ندارند، یا بازی‌های بسیار کمی برای باشگاه‌شان انجام داده‌اند. سعید عزت‌الهی، رامین رضائیان و مجید حسینی از این دست بازیکنان هستند یا حتی حسین حسینی دروازه‌بان ذخیره استقلال در این فصل هنوز بازی نکرده است که به تیم ملی دعوت شده است.

ذوالفقارنسب با اشاره به دعوت از مهاجمی مثل سردار آزمون که از تیم ملی خداحافظی کرده،‌گفت: سردار آزمون بازیکن بسیار خوبی است اما او رسماً از تیم ملی خداحافظی کرد و در این مورد بیانیه داد،‌این بازیکن چگونه دوباره به تیم ملی دعوت شده است، اینجا فوتبال ملی است نه فوتبال محلی که بخواهند مشکلات را شخصی حل کنند.

وی با اشاره به تعداد زیادی ملی‌پوشان استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: کی‌روش تعدادی از بازیکنان را هم فراموش کرده یا ذهنیتی در مورد آنها نداشته است به هر حال این فهرست پرده‌ای بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ایجاد کرده است. 6 ـ‌7 بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت شده‌‌اند و از پرسپولیس فقط یک بازیکن به تیم ملی دعوت شده است این مسائل شبهه‌برانگیز و مسئله‌ساز هستند.

ذوالفقارنسب با اشاره از دعوت کاوه رضایی گفت:‌آنچه که قابل توجه است اینکه دعوت از کاوه رضایی که بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود خوب و مناسب است کاوه رضایی در بلژیک و تیمبروژ بازی می‌کند و با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور خواهد داشت.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد احتمال قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: کی‌روش کار بسیار بسیار سختی پیش‌رو دارد.

۱۳۹۷/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...