نسخه چاپی

زمان واریز سود سهام عدالت مشمولین باقی مانده اعلام شد

معاون وزیر اقتصاد، از واریز سود سهام عدالت مشمولین باقی مانده طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش نما، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت اظهار داشت: تاکنون در چهار مرحله، برای نزدیک به ۴۰ میلیون نفر سود سهام عدالت واریز کرده‌ایم.

معاون وزیر اقتصاد افزود: برای کسانی هم که بعد از ۶ اردیبهشت ماه شماره شبای بانکی ارائه کرده اند، طی امروز و یا فردا سود را واریز خواهیم کرد. تنها سود مشمولین بانک ملت باقی می مانند که آن هم طی چند روز آینده واریز می کنیم.

وی ادامه داد: برای مشمولین دارای سهام یک میلیون تومان مبلغ ۱۵۰ هزار تومان، مشمولین دارای سهام ۵۳۲ هزار تومان مبلغ ۸۰ هزا تومان و برای کمتر و یا بیشتر از سهام ۵۳۲ هزار تومان مبلغ متناسبی را به عنوان سود واریز کردیم.

پوری حسینی با اشاره سود سال ۹۶، گفت: به موجب مصوبات مجامع شرکت های سرمایه پذیر تا تیرماه سال جاری، سودی که برای مشمولان سهام عدالت تقسیم و ابلاغ شده نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان است که در صورت تقسیم سود هلدینگ خلیج فارس، شاید هزار میلیارد تومان دیگر نیز به این مبلغ افزوده شود؛ از این رو ارزیابی می شود که سود سال مالی ۹۶ از سال مالی ۹۵ بیشتر خواهد بود.

۱۳۹۷/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...