نسخه چاپی

اگر كی روش با پرسپولیس مشكل داشت بیرانوند را هم دعوت نمی كرد

محمد خرمگاه درباره ارزیابی اش از جدیدترین فهرست بازیكنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران بیان كرد: كارلوس كی روش با درنظر گرفتن تمام جوانب این بازیكنان را دعوت كرده است و باید به سلیقه او احترام بگذاریم.

به گزارش نما، محمد خرمگاه درباره ارزیابی اش از جدیدترین فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: کارلوس کی روش با درنظر گرفتن تمام جوانب این بازیکنان را دعوت کرده است و باید به سلیقه او احترام بگذاریم. کی روش براساس تفکراتش پازل تیم ملی را می چیند و باید اجازه بدهیم نتیجه این تفکرات مشخص شود.


کی روش اعتبارش را زیر سوال نمی برد
او درباره اعتراض پرسپولیسی ها به دعوت شدن تنها یک بازیکن از این تیم گفت: این نظر سرمربی است و او به هیچ وجه نمی آید اعتبارش را زیر سوال ببرد. ما هم نمی توانیم به تیم ملی نگاهی رنگی داشته باشیم. کارلوس کی روش مربی حرفه ای است و نمی خواهد با دعوت کردن یا نکردن بازیکن وجهه کاری خود را به خطر اندازد.

اگر کی روش با پرسپولیس مشکل داشت بیرانوند را هم دعوت نمی کرد

خرمگاه ادامه داد: من درباره منتقدان فهرست تیم ملی و اظهاراتی که در فضای مجازی مطرح می شود صحبت نمی کنم اما باید به این فهرست ملی نگاه کرد. اینکه برخی بازیکنان به دلیل حضورشان در پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشده اند حرف درستی نیست چراکه بیرانوند از پرسپولیس در تیم ملی حضور دارد و در گذشته هم بازیکنانی مانند محمد انصاری، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری با وجود پرسپولیسی بودن در تیم ملی حضور داشته اند؛ این امر اثبات می کند کی روش هیچ مشکلی با پرسپولیس ندارد. او اگر با من یا هر فرد دیگری مشکل داشته باشد آبروی خودش را حفظ می کند و چنین اقدام هایی انجام نمی دهد. تاکنون چنین چیزی از کی روش ندیده ام و غیرمنطقی است اینگونه فکر کنیم که سرمربی تیم ملی منافع کاری خود را فدای مسائل شخصی بکند.

سردار اشتباه کرد اما در صورت تکرار این اشتباه باید از تیم ملی حذفش کنیم

مربی سابق استقلال تهران درباره قرارگرفتن نام سردار آزمون در فهرست مدعوین به اردوی تیم ملی گفت: باید دید کی روش چه مسائلی را درنظر می گیرد. شک نکنید او همه چیز را در نظر دارد. همه می دانیم پس از جام جهانی چه اتفاقی برای سردار آزمون رخ داد و او به دلیل منفعت طلبی از تیم ملی خداحافظی نکرد. طبیعی است جوانی مانند آزمون در آن لحظه به دلیل فشاری که رویش وجود دارد تصمیم بگیرد از تیم ملی خداحافظی کند که به اعتقاد من سردار تصمیم اشتباهی گرفت. این جوان با یک بازیکن ۳۵ ساله تفاوت دارد که تصمیمی بگیرد و بعدها از آن پشیمان شود. باید به سردار کمک کنیم به تیم ملی بازگردد اما درصورت تکرار اشتباهش آن وقت درباره او تصمیم بگیریم و دیگر به تیم ملی دعوتش نکنیم.


کی روش دنبال ساختن آینده تیم ملی و به جا گذاشتن میراثی ماندگار است

خرمگاه درباره بازیکنان دعوت شده از استقلال به تیم ملی بیان کرد: آرمین سهرابیان و سید حسین حسینی بازیکنان آینده داری هستند که در صورت تداوم روند رو به رشدشان می توانند روزهای خوبی در تیم ملی داشته باشند. سابقه کاری کی روش هم نشان می دهد او برای ساختن آینده تیم ملی دنبال جوان های باانگیزه است. در طول این هفت سال شاهد بودیم کی روش جوان هایی مانند مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، سعید عزت اللهی را در شرایط مختلف که هیچ مربی ای جرئت استفاده از آنها را نداشت به تیم ملی آورد و این نفرات اکنون از ستاره هایمان هستند. نگرش کی روش اینست که آینده تیم ملی را بسازد و میراث ماندگاری از خودش در فوتبال ایران به جا بگذارد.

تیم ملی از لحاظ تاکتیک پذیری به بلوغ رسیده است

کارشناس فوتبال ایران درباره شانس تیم ملی فوتبال برای قهرمانی در جام ملتهای آسیا اظهار داشت: بازیکنان مستعدی در اردوی تیم ملی حضور دارند و ما پتانسیل قهرمانی در جام ملتهای آسیا را داریم. پیش از حضور کی روش تیم ما به کارهای تکنیکی و توانایی بازیکنانش اتکا داشت اما اکنون تاکتیک پذیری خوبی در تیم ملی دیده می شود.با وجود انتقادهایی که نسبت به سبک دفاعی کی روش وجود دارد. باید از بین نتیجه و فوتبال زیبا یکی را انتخاب کنیم. فوتبال ایران در حال حاضر از لحاظ پیاده کردن تاکتیک به بلوغ رسیده است درحالی که سال ها فوتبال ایران را با توانایی تکنیکی بازیکنانش می شناختند. اطمینان دارم با تدابیر کی روش پله پله از کارهای دفاعی به کارهای هجومی هم می رسیم.

۱۳۹۷/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...