نسخه چاپی

واكنش پیشكسوت پرسپولیس به لیست بازیكنان تیم ملی

اسماعیل حلالی در خصوص اعلام اسامی بازیكنان تیم ملی و انتقادات مطرح شده در آستانه نخستین اردوی ملی پوشان در مسیر جام ملت های آسیا گفت:اولا نباید این نكته را فراموش كرد كه به هر فهرستی انتقاداتی وارد می شود و به عقیده من این مسئله كاملا طبیعی است.

به گزارش نما، اسماعیل حلالی در خصوص اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی و انتقادات مطرح شده در آستانه نخستین اردوی ملی پوشان در مسیر جام ملت های آسیا گفت:اولا نباید این نکته را فراموش کرد که به هر فهرستی انتقاداتی وارد می شود و به عقیده من این مسئله کاملا طبیعی است. با این وجود وقتی یک مربی حرفه ای و با تجربه انتخاب کرده ایم باید به انتخاب های او هم احترام بگذاریم. خود من به عنوان یک مربی علاقه ندارم کسی در کارم دخالت کند و اختیار تام می خواهم. طبیعی است که کی روش هم چنین نگاهی دارد و طبق سلیقه خودش بازیکنان مورد نظر را انتخاب کرده است.

حلالی در ادامه اظهار داشت: قرار نیست سلیقه خودمان را به کی روش تحمیل کنیم. البته ممکن است ما هم انتقاداتی به این لیست یا حتی شکل بازی تیم ملی داشته باشیم و این طبیعی است اما طبیعتا سرمربی تیم ملی نمی تواند طبق خواست و نظر ما فعالیت کند. مهم این است که به این مربی اعتماد شده و هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت ها بر عهده دارد. همه ما باید امیدوار باشیم که به موفقیت برسد و برای سربلندی تیم ملی اجازه بدهیم آرامش لازم ایجاد شود. در حال حاضر تیم ما بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد و این نکته بسیار مهمی است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

وی همچنین در پایان گفت:من هم شاید انتقاداتی به این لیست داشته باشم و عقیده داشته باشم چند بازیکن دیگر از پرسپولیس می توانستند در این لیست حضور داشته باشند اما ممکن است کی روش هدف خاصی را در این اردو دنبال کند و در اردوهای بعدی به بازیکنان دیگری هم فرصت داده شود. مسئله مهم این است که او مسئول فنی و سرمربی تیم ملی است که باید با تمرکز و آرامش کار خودش را انجام دهد. رسیدن به موفقیت بدون حفظ آرامش و حمایت همه جانبه قطعا حاصل نمی شود.

۱۳۹۷/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...