نسخه چاپی

بررسی اخبار ارز و طلا در «مرورگر ۱۳۳۲»

برنامه «مرورگر ۱۳۳۲» رادیو تهران در ۲ بخش ثابت، اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه طلا و جواهر و اخبار حوزه اقتصادی را به سمع مخاطبان می رساند.

به گزارش نما، برنامه «مرورگر ۱۳۳۲» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که از شنبه تا چهارشنبه با انتخاب یک موضوع هفتگی در حوزه اقتصادی و علمی پخش می شود. «مرورگر ۱۳۳۲ » برنامه ای است که با توجه به شعار سال به بخش های کلان اقتصادی مانند ارز، واردات خودرو و کشاورزی می پردازد.

در آیتم «روزآمد» مهم ترین اخبار علمی و اقتصادی روز به اطلاع شنوندگان می رسد و در بخش گزارش روز، گزارشگران برنامه گزارش هایی با موضوع های اقتصادی روز همچون ارز، سکه، خودرو و... تهیه می کنند.

هر هفته یک پرسش کلی از مخاطبان می شود و مخاطبان می توانند از طریق شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۹۴ پیامک بزنند و در برنامه مشارکت داشته باشند.

کارشناسان برنامه در ۲ بخش ثابت اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه طلا و جواهر و اخبار حوزه اقتصادی را اطلاع رسانی خواهند کرد. عباد محمدولی عضو هیات مدیره طلا و جواهر کشور و حاجی وند کارشناس خبری حوزه اقتصاد مهم ترین اخبار اقتصادی را به سمع شنوندگان می رساند.

برنامه «مرورگر ۱۳۳۲» شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.


۱۳۹۷/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...