نسخه چاپی

واكنش فتحی به بازگشت جباری و مجیدی به استقلال

سرپرست باشگاه استقلال نسبت به تغییرات در كادر شفر و اضافه شدن دو بازیكن قدیمی این تیم واكنش نشان داد.

به گزارش نما، طی روزهای گذشته و با جدایی ساناک از استقلال، گزینه های زیادی از جمله دو بازیکن قدیمی و محبوب استقلال برای اضافه شدن به کادرفنی این تیم معرفی و مطرح شدند.



فرهاد مجیدی و مجتبی جباری دو بازیکنی بودند که طی روزهای گذشته شایعاتی پیرامون بازگشت آنها و درخواست شفر برای اضافه شدن این دو چهره به کادرفنی مطرح شد اما فتحی درباره این موضوع می گوید: اصلا چنین مساله‌ای مطرح نبوده است.من نمی‌گویم این موضوع منتفی است چون اصلا بحثی در این زمینه مطرح نشده است.وقتی چیزی مطرح نشده به نظر شما من باید چه حرفی در این زمینه بزنم؟



سرپرست استقلال در ادامه گفت و گوی خود با فارس در این باره تصریح کرد: زمانی گفته می‌شود که قرار است فلان شخص به استقلال بیاید و بحثش مطرح می‌شود آنوقت باید در موردش صحبت کنم ولی وقتی اصلا بحثی در این زمینه مطرح نشده و شفر هم درخواستی در این زمینه نداشته پس بهتر است در موردش صحبتی نکنم.



هر چند کادرفنی استقلال نیاز به تقویت و انتخاب یک جانشین مناسب برای ساناک دارد اما به نظر می رسد این جانشین ایرانی نخواهد بود و سرمربی استقلال همچنان به دنبال یک جانشین خوب برای دستیار پیشین خود است.

۱۳۹۷/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...