نسخه چاپی

سورپرایز ژوزه؛ مذاكره با 'مسی' برای‌ آمدن به‌ پرسپولیس!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اینكه عالی بشویم لازم است بازی به بازی بهتر عمل كنیم و بر همین اساس باید بازی بعدی را ببریم.

به گزارش نما، مانوئل ژوزه در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: باید بازی بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا تیم به آرامش کامل برسد و بازیکنان در سایه آرامش، توانایی صد در صد خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: بازیکنان برابر راه‌آهن نمایش خوبی داشتند ولی پرسپولیس می‌تواند بهتر از این باشد. برای عالی شدن باید بیشتر تلاش کنیم. مسابقات زیادی را پیش رو داریم و باید بازی به بازی بهتر بشویم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس تصریح کرد: مدافعان ما عالی کار می کنند. وقتی یک تیم گل نمی خورد، همه با هم تلاش می کنند. تیم ما گل نمی خورد زیرا همه خطوط درگیر هستند. جدا از مدافعان و هافبک‌های دفاعی، هافبک های کناری و حتی مهاجمان در این کار سهیم هستند. وضعیت دفاعی تیم، کلی تغییر کرده است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی درباره این گفته خود در کنفرانس خبری که "استفاده از شهاب گردان ریسک است"، توضیح داد: من و همه اهالی فوتبال می‌دانیم که شهاب دروازه‌بان خوبی است و من برای او احترام زیادی قائل هستم. او به هر حال دروازه‌بان تیم ملی ایران بوده و در باشگاه قبلی خودش تا نایب قهرمانی آسیا بالا رفته است. این مساله نشان دهنده توانایی و قابلیت او است اما در جایی مثل پرسپولیس رقابت کاملا فشرده است. نیلسون هم در بازی‌ها عملکرد خوبی داشته است. هر وقت فرصت به گردان برسد قطعا خودش را نشان خواهد داد. ما همچنین امیر عابدزاده را هم داریم که دروازه بان خوبی است. من بحث ریسک کردن را هم درباره بازیکنان جوان گفتم.

ژوزه در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی‌های بعدی سورپرایزی دارد یا نه، به شوخی گفت: با مسی صحبت کردم اما گفت به پرسپولیس نمی‌آید.

۱۳۹۱/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...