نسخه چاپی

خبر خوش فتاح برای مستمری بگیران بهزیستی و كمیته امداد

رئیس كمیته امداد گفت: طی توافق صورت گرفته با دولت از شهریورماه سبد كالا در مرحله اول برای همه افراد زیرپوشش كمیته امداد و بهزیستی و دایره وسیع‌تر به میزان ۱۱ میلیون نفر پرداخت خواهد شد.

به گزارش نما، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طبق توافق با سازمان مدیریت و وزارت تعاون، صف پشت‌نوبتی‌ها در کمیته امداد برداشته می‌شود.

پرویز فتاح صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی توافقی که با دولت، سازمان مدیریت و وزارت تعاون صورت گرفته با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صف افراد پشت‌نوبتی در کمیته امداد ظرف دو ماه آینده برداشته می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در استان مرکزی این مهم تحقق پیدا کرده و به زودی در سطح کشور متقاضی در صف نخواهیم داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین از مشارکت خوب مردم و خیرین در کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: در پنج ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان کمک مردم و خیرین به کمیته امداد از رشد ۳۷ درصدی برخوردار بوده که باید به خاطر این مردم قدرشناس و زمان‌شناس شکرگزار بود.

فتاح با اشاره به افزایش مستمری‌ها بیان داشت: با همکاری دولت ۱۴ درصد به مستمری‌ها افزوده شده، مابه‌التفاوت سه ماه اول پرداخت شده و با توجه تامین منابع لازم تا پایان سال دغدغه‌ای بابت پرداخت این افزایش صورت گرفته نیست و اگر لازم به تجدید نظر باشد، قابل اقدام است و دغدغه‌ای وجود ندارد.

رئیس کمیته امداد افزود: همچنین طی توافق صورت گرفته با دولت از شهریورماه سبد کالا در مرحله اول برای همه افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی و دایره وسیع‌تر به میزان ۱۱ میلیون نفر پرداخت خواهد شد، امیدواریم با توافق و برنامه‌ریزی دولت بتواند بعد از پایان ماه مهر برای چند دهک اعلام شده که پنج دهک را شامل می‌شود و در فضایی برای کل آحاد جامعه سبد کالایی پرداخت کند.

۱۳۹۷/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...