نسخه چاپی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور

عضو هیات رییسه مجلس تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشوررا قرائت كرد.

به گزارش نما، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی دیروز ( چهارشنبه 14 شهریور) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

تذکر محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص تکمیل شهرک صنعتی خرطوم در شهرستان شفت، تذکر وی به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص عدم توجه به توسعه شهرک صنعتی شفت؛ تذکر این نماینده به وزیرجهادکشاورزی درمورد تسریع دربتی کردن انهار کشور

تذکر فرید موسوی نماینده تهران به وزیر امور خارجه درخصوص تسریع در تعیین و تکلیف سفارت ایران در چین و استقرار سفیر در آن.

تذکر علی محمد شاعری نماینده بهشهر به رییس جمهور درخصوص معرفی فوری وزیر پیشنهاد اقتصاد و دارایی با توجه به شرایط اقتصادی کشور.

تدکر عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیرراه و شهرسازی درخصوص ضرورت توجه به بخش استان مرکزی

تذکر اسدالله عباسی نماینده رودسر به وزیر نفت درخصوص دستور رسیدگی فوری به وضعیت نفت خزر و عملیات استخراج نفت و سرمایه‌گذاری در این بخش اقدام کنیم. تذکر وی به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص دستور فوری برای پرداخت خسارت سرمازدگی به محصولات کشاورزی و مرکبات اقدام کنید. تذکر وی به وزیر راه و شهرسازی درباره دستور رسیدگی فوری به علت تاخیر در اجرای پروژه راه املش به شلوان را دهیم. تذکر وی به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص پرداخت فوری مطالبات چایکاران شمال کشور به ویژه شهرستان رودسر و املش.

تذکرعلی وقفچی نماینده زنجان به وزیر راه و شهرسازی درخصوص ساماندهی در برنامه‌ریزی خطوط پروازی فرودگاه هواپیمای زنجان.

تذکر ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد به همراه چهار تن از نمایندگان به رییس جمهور درخصوص عدم مدیریت صحیح بورس کالا در خصوص تولیدات پتروشیمی و فولاد که منجر به دلالی و افزایش چند برابری قیمت کالاها در هنگام عرضه به بازار شده است.

تذکر حسینعلی حاجی نماینده شاهین‌شهر به همراه دو تن از نمایندگان به وزیر امور خارجه درخصوص ضرورت حمایت بیشتر از کارگران ایرانی شاغل در کشورهای حوزه خلیج فارس و دفاع از حق و حقوق آنها. تذکر وی به رییس جمهوری درخصوص ضروری است دستور فرمایید نسبت به اجرایی شدن افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان کارگری و سایر بازنشستگان برابر بند «ب» تبصره ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه اقدام شود.

تذکر سیده فاطمه حسینی و سهیلا جلودارزاده نمایندگان تهران به وزیر آموزش و پرورش درخصوص جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان محروم ضرورت نظارت موثر در اجتناب از تکلیف والدین به پرداخت شهریه در مدارس دولتی.

تذکر علی اکبر کریمی نماینده اراک، به وزیر کشور درخصوص پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ها و مزایای آنها

تذکر نبی هزار جریبی نماینده گرگان به رییس جمهور درخصوص تعیین تکلیف نیروهای شرکتی درارگان های دولتی، تذکر وی به رییس جمهور درخصوص عدم برنامه لازم برای افزایش اشتغال.

۱۳۹۷/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...