نسخه چاپی

انتقال كاوه رضایی باز هم جنجال‌ساز شد

انتقال گران قیمت ستاره ایرانی شاغل در ژوپیرلیگ باز هم جنجال ساز شد تا جایی كه رسانه های این كشور خواستار تغییر زمان پنجره تابستانی فوتبال بلژیك شدند.

به گزارش نما، رسانه های معتبر بلژیک با اشاره به این که زمان نقل و انتقالات فوتبال ژوپیرلیگ باید بازنگری و تغییر کند نسبت به روند انتقال گران قیمت ستاره ایرانی از شارلروا به بروژ انتقاداتی را مطرح کردند تا با استفاده از این ماجرا فشارهای خود به روسای فدراسیون و اتحادیه فوتبال این کشور را بیشتر کنند.

کاوه رضایی در شرایطی که سه هفته ابتدایی را با پیراهن شارلروا به میدان رفته بود بعد از بازی با اندرلخت به یکباره با قراردادی 5 تا 7 میلیون یورویی راهی بروژ شد تا یک هفته بعد از بازی شارلروا با اندرلخت این بار با پیراهن بروژ مقابل پرافتخارترین باشگاه بلژیک به میدان برود.

همین اتفاق بهانه ای بود تا امروز سردبیر سایت معتبر Voteball بلژیک با انتقاد از نحوه نقل و انتقالات و اتفاقی که پیرامون انتقال کاوه رضایی در هفته های ابتدایی رخ داد تا شوک بزرگی به شارلروا و طرفدارانش وارد شود و این که مهاجم ایرانی در کمتر از یک هفته با پیراهن دو تیم مقابل اندرلخت به میدان رفته است خواستار تغییر زمان جابه جایی های تابستانی در این کشور شود.

۱۳۹۷/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...