نسخه چاپی

یك احتمال: بازی‌های خانگی سوریه در ایران

چندی پیش فیفا به دلیل شرایط نامناسب امنیتی در سوریه، برگزاری بازی‌های تیم ملی این كشور را در خاك سوریه ممنوع و اعلام كرد كه باید كشور دیگری برای میزبانی بازی‌های این تیم در نظر گرفته شود. به همین دلیل فدراسیون فوتبال سوریه بعد از فراهم نشدن شرایط میزبانی در این كشور خواستار برگزاری بازی‌های خود در ایران شد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، فدراسیون فوتبال سوریه برای بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا ابتدا لبنان را به عنوان میزبان بازی‌های خانگی خود انتخاب کرد، اما فدراسیون فوتبال لبنان درخواست سوری‌ها را رد و اعلام کرد که نمی‌تواند شرایط میزبانی را برای کشور فراهم کند.

به نوشته سایت فدراسیون فوتبال سوریه، سران این فدراسیون با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران خواستار برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در ایران شدند. توفیق سرحان، دبیر کل فدراسیون فوتبال سوریه در گفت و گو با سایت فدراسیون این کشور گفت: امیدواریم که ایران با درخواست میزبانی ما موافقت کند، چنانچه ایران هم با درخواست ما موافقت نکند مجبور خواهیم شد که بازی‌های خود را در امان برگزار کنیم و این چیزی است که ما نمی‌خواهیم چرا که در مقدماتی جام ملت‌های آسیا با خود اردن هم گروه هستیم.

به دنبال اين درخواست، دبیر کل فدراسیون فوتبال ايران از اعلام آمادگی كشورمان برای برگزاری بازی‌های خانگی تیم ملی فوتبال سوریه خبر داد. مهدی محمدنبی با اعلام این خبر گفت: هنوز هیچ درخواستی در این باره از فدراسیون فوتبال سوریه دریافت نکردیم، اما اگر آنها از ما درخواستی داشته باشند، ایران مشکلی برای میزبانی بازی‌های سوریه و برگزاری بازی‌های خانگی تیم ملی آنها در کشورمان نخواهد داشت.

۱۳۹۱/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...