نسخه چاپی

تولیدات داخلی چه ربطی به دلار دارد

عکس خبري -توليدات داخلي چه ربطي به دلار دارد

نماینده بابل در مجلس با انتقاد از گرانی‌ها در كشور، گفت: تولیدات داخلی چه ربطی به دلار دارد.

به گزارش نمابه نقل از فارس، محمدعلی عبدالله زاده نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) در تذکری آئین نامه‌ای خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: یارانه بخش تولید به خصوص بخش کشاورزی و دامداری پرداخت نشده است.

وی افزود: بعد از اعلام قیمت خرید تضمینی گندم به میزان 550 تومان و جو به میزان 450 تومان، اما هم اکنون گندم کیلویی در اکثر مناطق کشور 750 تومان خرید و فروش می‌شود.

وی افزود: آقای خلیلیان آیا فکر نمی‌کنید با این اعلام قیمت، کشت گندم و جو برای سال آینده چقدر خواهد بود و آیا کشور با یک معضل اساسی روبه رو نخواهد شد؟ ما خواهشمان این است که حتما این موضوع توسط قوه مجریه پیگیری شود.

در ادامه این جلسه علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل در خانه ملت در تذکری آئین نامه‌ای، اظهار داشت: ما در دو عرصه معاش و معاد، فرهنگی و اقتصادی مورد هجمه همه جانبه جبهه استکبار و صهیونیسم قرار گرفته‌ایم و به خیال خامشان، ملت بزرگ و حماسی ایران را می‌خواهند به زانو در بیاورند.

وی افزود: آنان آرزویشان را به گور ذلت خواهند برد اما ما باید در شرایط فعلی حساس، بیشتر توجه داشته باشیم و با مسئولیت مضاعف با تعامل و همدلی به دفاع قاطع از منافع و مصالح ملی کشور و مردم بپردازیم و می‌توانیم در این مقطع گذرا را با پیروزمندی پشت سر بگذاریم و از تهدید تحریم به عنوان یک فرصت پیش آمده در اقتصاد مقاومتی و خود کفایتی و حمایت از تولید ملی بهره بجوییم.

به گفته وی تنش حلال مشکل نیست، مقابله با گرانی افسار گسیخته امری است که باید به آن توجه کنیم، تولیدات داخلی چه ربطی به دلار دارد.

در این جلسه همچنین رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار در مجلس در اخطاری قانونی با استناد به اصل 48 قانون اساسی اظهار داشت: در این اصل تاکید شده در بهره برداری از منابع و استفاده از درآمدهای ملی در سطح استان‌ها و توزیع متوازن فعالیت‌های اقتصادی میان استان‌ها باید توازن وجود داشته باشد.

وی افزود: حوزه انتخابیه بنده با توجه به پیشینه تاریخی، جمعیتی و استعداد‌ها و توانمندی‌ها، رشد متناسب با جایگاه اصلی پیدا نکرده است.

وی افزود: این امر در حالی است که امروز به جای رسیدگی به مشکلات و حل مسائل مربوط به بیکاری و گرانی‌‌ها و نیاز مبرم کشور به فضای آرامش، هر روز به جنجال‌ها و نامه‌نگاری‌های مختلفی می‌پردازید. انتظار می‌رود به جای تنش‌ها، مصوبات فراوانی که در سفرهای استانی دولت وجود داشته، اجرایی شوند.

۱۳۹۱/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...