نسخه چاپی

استقلالی ها نباید نا امید شوند

ستار همدانی گفت: نباید ناامید بود، استقلال باید روی نقاط ضعف خود كار كند تا در بازی برگشت بتواند بهتر بازی كند و در ابتدای بازی گلی از السد دریافت نكند و ۲ گل بزند. این شانس وجود دارد و دور از دسترس نیست.

به گزارش نما، ستار همدانی در خصوص بازی استقلال با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی فوتبال ۲ راند ۹۰ دقیقه‌ای است که متاسفانه استقلال در راند اول بازی در ایران نتوانست از امتیاز میزبانی به درستی بهره ببرد و نتیجه را به حریف قطری واگذار کرد. البته من در هفته‌های گذشته بابت این بازی و قدرت السد هشدار‌هایی داده بودم.

وی افزود: نباید ناامید بود، استقلال باید روی نقاط ضعف خود کار کند تا در بازی برگشت بتواند بهتر بازی کند و در ابتدای بازی گلی از السد دریافت نکند و ۲ گل بزند. این شانس وجود دارد و دور از دسترس نیست.

پیشکوست تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت و شرایط استقلال تصریح کرد: استقلال در پیش از فصل به درستی جمع و جور نشد، زمان را از دست داد و ستون اصلی بازیکنان این تیم هم جدا شدند. این اتفاقات منجر شد تا تیم بسیار دیر‌تر نظم بگیرد و امتیازات در لیگ برتر را از دست دهد. البته شفر مربی بزرگ و کار آمدی است و می‌تواند استقلال را به درستی هدایت کند.

همدانی درخصوص شرایط تیم ملی فوتبال با حضور کی‌روش اظهار داشت: معتقدم حضور ۷ تا ۸ ساله کی‌روش باید منجر به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا شود و کار با قهرمانی در این مسابقات تکمیل شود. کی‌روش ساختاری ویژه‌ای در فوتبال ایران ایجاد کرده که می‌تواند نتیجه لازم را کسب کند.

وی در پایان درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و میزان آمادگی بازیکنان خاطرنشان کرد: به هر حال قطعا بازی‌های تدارکاتی مناسب می‌تواند به روند رو به رشد تیم ملی کمک کند و می‌توان با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های مناسب بازی‌های خوبی برای تیم ملی تدارک دید. کی‌روش مربی باهوشی است و می‌تواند با برنامه و استراتژی خود تیم ملی را رو به جلو حرکت دهد.

۱۳۹۷/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...