نسخه چاپی

نتیجه نهایی دكتری دانشگاه چه زمانی اعلام می‌شود؟

نتیجه نهایی آزمون دكترای دانشگاه‌ آزاد كه قرار بود روز جمعه 16 شهریور ماه اعلام شود هنوز پس از گذشت 72 ساعت اعلام نشده است.

به گزارش نما، سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از یکشنبه 4 شهریور ماه زمان اعلام نتایج دوره دکترا را تا پایان هفته اعلام کرده بود اما از آن زمان تا به امروز دو هفته گذشته است و هنوز نتایج نهایی دوره دکترا اعلام نشده در اطلاعیه نهایی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار بود نتایج صبح روز جمعه روی سایت قرار بگیرند اما این اتفاق نیوافتاد و عده ای گفتند که شاید اخلالی در سامانه بوجود آمده باشد اما شاهانی اعلام کرد هیچ اخلالی در سامانه بوجود نیامده است و همکاران فنی در حال آماده کردن سامانه هستند. اما با این حال هنوز هم نتایج روی سایت قرار نگرفته است و داوطلبان کنکور دانشگاه آزاد در سردرگمی برای اطلاع از چگونگی وضعیت خود و قبول شدنشان در دانشگاه‌ها به سر می‌برند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش پس از آن که جمعه را روز نهایی اعلام نتایج اعلام کرده بود اما دیروز شنبه 17 شهریور طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی بعد از ظهر امروز اعلام می‌شود اما روز شنبه هم گذشت و و صبح یکشنبه فرا رسید و هنوز نتایج نهایی آزمون دکترا روی سایت سازمان سنجش قرار نگرفته است.

۱۳۹۷/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...